Re: Lupa

From: ing. Jan Zitnik (jan.zitnik@vslib.cz)
Date: 01. 06. 2001, 12:16 CEST


Dobry den,
    jsem presvedcen, ze zminovane reklame na Lupe chybi neco tak zakladniho
jako je v televizi napr. znelka pred reklamou a po jejim skonceni. Z toho
odvozuji pocit uzivatelu, ze doslo k hacknuti Lupy. Jsem zvykly na reklamu
mezi strankami davat text "... a po malem reklamnim osvezeni budeme
pokracovat stiskem ..." - v tomto pripade by se to nehodilo, ale myslim na
neco v tom smyslu. Pravdepodobne bych to kombinoval s reloadem. Co se tyce
opakovani, nemam dojem, ze by melo pozitivni vliv pro inzerenta - pri
1.shlednuti se mi logo vryje do pameti (to ani jinak nejde v pripade takove
reklamy), ale pokud z kazdeho clanku odchazim stiskem loga Lupa, abych se
dostal na homepage a pokazde se mi objevi tato reklama, zacne ve me vznikat
agresivita vuci tomuto logu a to asi nebylo cilem.
S pozdravem Honza Zitnik

----- Original Message -----
From: "Marek Antos" <antos@iinfo.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, June 01, 2001 9:25 AM
Subject: Re: Lupa


> Dobry den,
>
> > zadna reakce na Lupu? Marku pochlub se, co to mate za nove formaty
reklamy
> :)
>
> puvodni diskusi, ktera se rozpoutala nasledne po tomto mailu, jsem bohuzel
> prosvihl, ale odpovim alespon s mirnym zpozdenim. Pokud jde o nas: vzali
> jsme si zkratka k srdci nedavne dobre rady, ktere nam v teto konferenci
> udelil pan Barta, a zacali experimentovat s novymi formaty. Po skyscaperu
> WOL, ktery velmi uspesne bezi na Lupe a Mesci, jsme zkusili tenhle
> interstitial. Kampan (nasi ctenari ji dali kryci nazev "rozzhavene vidle"
> :-) by pritom v dalsi fazi mela pokracovat out-of-the-boxem, takze
> nestandardnostem jeste neni konce.
>
> Mozna Vas vsak budou zajimat ohlasy navstevniku. Pokud mohu soudit podle
> e-mailu, pozitivni a negativni ohlasy jsou zhruba pul na pul. Cast lidi to
> vita jako zajimavou novinku (je to mozna dano nasi specifickou cilovou
> skupinou), cast lidi to otravuje. Puvabne je, ze nas nekteri lide
upozornuji
> na hacknuti - sam jsem mel nekolik telefonatu od zcela neznamych ctenaru -
> ale to se asi dalo predpokladat.
>
> Na nejake celkove hodnoceni je asi ponekud brzy, ale uz jsem dospel
> minimalne ke dvema zaverum. Predevsim, 7 vterin na refresh je zbytecne moc
> (zvlast kdyz je na te strance jen logo a zadna dalsi informace), bohate by
> stacilo treba 5 vterin. Druhy zaver spociva v tom, ze by bylo vhodne
pouziti
> cookies v tom smyslu, ze by se to lidem zobrazilo treba jen 4x za celou
dobu
> trvani kampane, a pak uz by je to poustelo primo na Lupu. Nejsem si ale
> jisty, nakolik by s timhle mym postrehem souhlasil zadavatel - tomu jde
> samozrejme o co nejvetsi vryti.
>
> Hezky den,
>   Marek Antos
>
> ---
> Marek Antos
> Internet Info, s.r.o., Na Strzi 5, 140 00 Praha 4
> Web: http://www.iinfo.cz/ | tel: 02/4144 1695 | fax: 02/4144 1697
>
> Lupa.cz * Mesec.cz * Palmserver.cz * Slunecnice.cz * Burza.cz * Hokejka.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST