Re: Lupa

From: Jiri Maly (~@8--0.net)
Date: 01. 06. 2001, 10:59 CEST


> > zadna reakce na Lupu? Marku pochlub se, co to mate za nove formaty reklamy
> :)
> 
> Na nejake celkove hodnoceni je asi ponekud brzy, ale uz jsem dospel
> minimalne ke dvema zaverum. Predevsim, 7 vterin na refresh je zbytecne moc
> (zvlast kdyz je na te strance jen logo a zadna dalsi informace), bohate by
> stacilo treba 5 vterin. Druhy zaver spociva v tom, ze by bylo vhodne pouziti
> cookies v tom smyslu, ze by se to lidem zobrazilo treba jen 4x za celou dobu
> trvani kampane, a pak uz by je to poustelo primo na Lupu. Nejsem si ale
> jisty, nakolik by s timhle mym postrehem souhlasil zadavatel - tomu jde
> samozrejme o co nejvetsi vryti.

Dle meho nazoru velka vetsina pozitivnich reakci prichazi od lidi
zaujatych faktem novosti kampane. Celkove zpracovani vsak postrada 
dokonalost a vyssi hodnotu:
Na penize.cz si provozovatel nazve obrazek renault.gif i kdyz
ma byt predmet reklamy skryty, na redboxu spatne pouzity HTTP-EQUIV
tag zpusobuje znepristupneni obsahu redboxu napr. pro prohlizec Mozilla
0.8
(je smutne koukat na stale se refreshujici logo, jsme zvedavy jak
hi-media vysvetli vysoke procento zasahu prohlizecu Mozilla;) ),
mam-li lupu atp. v bookmarcich reklame se vyhnu, targeting nulovy,...

Na stranky nechodim z toho duvodu abych koukal na neci reklamu, ale
abych se neco dozvedel. Reklama na webu ma tu obrovskou vyhodu, ze muze
byt zamerena, jeji pusobeni muze byt mnohem hlubsi. Myslim, ze adaptace 
pristupu jinych medii posune chapani reklamy do jine roviny. Lide budou 
i reklamu na webu chapat jako nutne zlo a podle toho ji take hodnotit.

-- 
J.
(jirik.at.advertures.cz)

 -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----                        
 GCS d- s+:- a-- C++++ UL+++ P+ L+++ E--- W-- N++ o+ K- 
 w--- O- M- V PS+ PE Y PGP- t- 5 X- R* !tv b+++ DI D G++ 
 e+ h-- r++ y++                                         
 ------END GEEK CODE BLOCK------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST