> Ano, jednotlive obchody jsou si hodne podobne, castecne je to tim, ze > vyuzivaji verzi inShopu misto verze 2000, ktera ma sablony, a take proste > proto, ze mnoho klientu se spokoji se standardne dodanym vzhledem, zmeni > logo a barvy a to vse. Ale inShop umi nekolikanasobne vyse, bohuzel - zatim > toto vyuziva jen malo klientu, hlavne tech, kteri to mysli s obchodovanim > vazne Tak presne tito, co to mysli vazne nepouziji neco takoveho (INstantniho) :-)) Existuje 1000 duvodu, proc to nepouzit. Zatim se vsude prezentovaly jen ty opacne duvody (proc je Inshop tak skvely). Jen tak pro srandu, zkuste si do klienta naimportovat nejakych 20000 polozek, zda vas to pocitac prezije. Delat s Paradoxem v roce 2001 je vskutku prezitek, nemyslite? Myslim, ze 10x lepsi je Access (uz jen co do defragmentace dat po disku). petr
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST