S touhle me nabidkou me asi pred ctrnacti dny jeden clovek ve vlaku ve stylu jak je to vynikajici prevratna a vynosna nabidka, atd. Od prvopocatku se mi tahle vec nejak nezdala a tak prislusne prospekty a formulare zahy skoncily v kosi na odpadky. Pokud by mi i po tretim precteni letaku nebylo jasne o co presne jde a za kolik, tak bych se nabidkou vubec nezabyval. Jan Dvorak > ---------- > Od: Frantisek Horalek[SMTP:ThePhone@centrum.cz] > Odesláno: 9. května 2001 23:30 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: Placene reklamni SMS > > Jista firma Clubox sidlici v Brne nabira lidi, kterym by mely chodit > reklamni SMS a ti majitele mobilu by za to meli dostavat penize. Mam tady > pred sebou jejich letak, ale ani po tretim precteni mi z toho neni prilis > jasne, o jake castky by se jednalo, i kdyz oni sami pripousti, ze pujde o > drobne. > Par korun (?) mesicne na konto v bance (v korunach, samozrejme) za to, ze > cloveku denne prijde maximalne jedna SMS. > > Moc se mi to nezda, protoze ve smlouve jim nacpu veskere osobni udaje > vcetne > cisla mobilu (pochopitelne), rodneho cisla, cisla konta (i kdyz nevim, k > cemu by se zrovna tento udaj dal "zneuzit", resp. vyuzit - kdo ma konto v > jake bance? nevim) a v neposledni rade profil svych zajmu. > > Jestli bude treba, muzu prepsat par dalsich udaju z toho letaku, jakozto i > z > kopie dotycne smlouvy, kterou tu mam take. > > 1) Podfuk, nebo budouci bezna praxe? > > 2) Pokud jste to uz nekde potkali: prijde vam tam smlouva napsana > srozumitelne a neprustrelne? (Aby mi nezacalo chodit dvacet SMS denne bez > naroku na odmenu...) > > 3) Vseobecne: Ma jeste cenu chranit sve osobni udaje (napriklad ty vyse > uvedene), kdyz uz si i ja (jakozto i kdokoliv jiny) bez vetsi namahy > dovedu > opatrit podobne udaje o komkoliv a kdy se mi zachce? A co teprve > spolecnosti > timto se zabyvajici... > > Dekuji Fr. Horalek > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST