Re: Pomozte zachovat ambiciozni reklamni system!

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 05. 05. 2001, 18:53 CEST


---> Bonjour!

> Jestli to nebude spatnym obchodnim modelem.

---> Obchodni model je treba fajn (ja nevim, ty sluzby nevyuzivam a vlastne 
ani neznam), ale muj osobni tip je, ze mozna ty projekty nezvladly komunikaci 
s partnery a klienty. Sledujte:

> > From: Yo.cz <admin@yo.cz>
> > No neni se co divit jeste ze takove projekty jako Textlink a nasledne i YO
> > maji problemy  mozna proto Yo.cz k 1.6 konci cinnost

"No, neni se co divit. Jeste ze takove projekty jako Textlink a nasledne i YO 
maji problemy! Mozna proto Yo.cz k 1. 6. konci cinnost..."

Ta veta je syntakticky spatne, a proto si ji jako spravny browser upravim 
podle interniho DTD. Ve vysledku nam tedy administrator@yo sdeluje, 
ze se neni co divit, ze ty projekty konci (rozumej: je to naprosto v poradku).
A je to navic i dobre (Jeste ze maji problemy!), a pouze pro informaci 
dodava, ze neunosny stav existence bude trvat jen do konce mesice.

Krome toho zprava nese skrytou informaci o tom, ze konec Yo je 
v prime zavislosti na konci Textlinku ("a nasledne"). Znamena to, ze pan 
Cedra nejakym zpusobem Yo likviduje, nebo to znamena, ze Yo je 
na vymennem systemu pana Cedry zivotne zavisle? Tohle by mozna 
stalo za vysvetleni, aby nevznikly nejake famy...

Tak by me zajimalo, jak chce nekdo presvedcit investory, partnery, 
inzerenty a klienty, kdyz uz a priori k vlastnimu projektu zastava tak 
negativisticky postoj?!

Mimochodem, v tomto kontextu v posledni vete je "mozna proto" naprosto 
matouci: konci jen mozna, nebo konci proto? A pokud konci proto, pak proc? 
Mozna konci, protoze se neni co divit??? Osobne bych ten vyraz nahradil slovem 
"presto" ---> Presto Yo.cz konci cinnost (az) 1. 6. :-(

Preju hodne uspechu v dalsich projektech a verejnych prohlasenich.

(Referencni prirucka k ceskemu jazyku viz: Prirucni mluvnice cestiny. 
Nakladatelstvi Lidove noviny. Praha. 1996. ISBN 80-7106-134-4)

--
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST