Myslim si, ze predchozi prispevek vubec neni SPAM, naopak ja osobne CHCI byt informovan o tom, co se deje v oblasti reklamy na Internetu a NECHCI si to nikde slozite hledat. Jen sem klidne vsichni posilejte tiskovky a PR clanky, jestli to adminovi neni proti srsti. A myslim, ze se nikdo nemusi bat, tady v konferenci nejsou zadni tupci, ale inteligentni lide, kteri si jiste udelaji vlastni usudek o tom, jak se veci doopravdy maji. P.S. Jde o to pustit do sveta interstitial nebo superstitial nebo neco jineho jako prvni? A nebo je dulezite na tehle reklame nejak vydelat? Mozna jsem moc naivni, mozna, ze mimo tuto konferenci nejsou sami inteligentni lide, kteri se neridi podrobnymi a konkretnimi udaji, ale vyhazuji prachy za to, co je zrovna v mode. Kolik lidi, ktere mel onen novy druh reklamy oslovit, take vi o tom, ze to je nejaka prevratna novinka? Zajima je to? Jiri Brazda > Reply-to: reklama@nawebu.cz > From: Petr Stuchlík <petr.stuchlik@fincentrum.com> > To: <reklama@nawebu.cz> > Cc: <alena.urubkova@penize.cz> > Subject: RE: SUPERSTITIAL > Date: Wed, 25 Apr 2001 14:59:06 +0200 > Importance: Normal > Mne skutecne dojima, kdyz nekdo prijde tak trochu s krizkem po funuse a > jeste se tim chlubi. Fakta: > > a) Pro Speedbone bezel velky Interstitial (ano ja vim, je to trosku neco > jineho) jiz 17. 4. na www.fincentrum.cz. Take jsme jej marketovali jako > nejvetsi cesky banner (450x400 px), Hi-media jej marketovala jako prvni > Interstitial v CR.... no a ted prijde AdPepper s prvnim Superstitialem, take > na financnim serveru, take pro Speedbone a take pres Deepend... Je to > usmevne, na Vasem miste bych se ale asi nechoval jinak. Nakonec, se to dalo > cekat, penize.cz jsou uz tradicne druhe :))) (sorry) > > b) Jak slecna Urubkova prisla na reakce uzivatelu? To provedla bleskovy > vyzkum? Jsem si take jisty, ze uzivatele jsou mimoradne stastni, kdyz na ne > vyskoci pop-up. Nerikala slecna Urubkova ze spis "Inzerent ocenuje > netradicni zpracovani" ? (BTW: to je fakt dobre a Deepend je holt dobry...) > > Jinak jsem fanda nebannerove promotion a preji Vam uprimne hodne uspechu... > Omlouvam se za jizlivost, ale zaslouzite si ji, protoze toto je SPAM. > > krasne slunecne odpoledne vsem, > > Petr Stuchlík, > jednatel, Fincentrum.cz > > -----Original Message----- > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] > ad pepper media spustila prvni kampan formou Superstitial v Ceske > republice. Kampan klienta Speedbone zacala bezet na financni serveru > ... Preji hezky a bezproblemovy den! Jiri Brazda www.iPoradny.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST