Pekny slunecny den, ja bych to videl asi takto : a) gratuluji vsem zucastnenym subjektum k odhodlani pouzivat netradicni a nove formy reklamy b) jsme radi za spoustu novinek, ktere prinasime spolecne s konkurenci na nas trh c) nektere formaty vsak nabizime pouze my : Superstitial - proto ten jasot :-)))) d) Penize.cz jsou opravdu PRVNI v pouziti Superstitial :-))) e) Pop Up?! - to opravdu neni to same co Superstitial f) SPAM?! jedna se o diskuzi "profesionalu", takze se ji snazime obohacovat i nejnovejsim denim, ale ve Vasem podani by byla cela konference SPAM :-)))) Jeste jednou pekny den. Zda se, ze spusteni Superstitial prineslo slunecne pocasi. Kdyz bezel Interstitial na www.fincentrum.cz <http://www.fincentrum.cz> tak prselo, ze? :-))))) Michal Kasparek Manager / Czech Republic ad pepper media The e-Advertising Network -----Original Message----- From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com] Sent: Wednesday, April 25, 2001 2:59 PM To: reklama@nawebu.cz Cc: alena.urubkova@penize.cz Subject: RE: SUPERSTITIAL Mne skutecne dojima, kdyz nekdo prijde tak trochu s krizkem po funuse a jeste se tim chlubi. Fakta: a) Pro Speedbone bezel velky Interstitial (ano ja vim, je to trosku neco jineho) jiz 17. 4. na www.fincentrum.cz <http://www.fincentrum.cz> . Take jsme jej marketovali jako nejvetsi cesky banner (450x400 px), Hi-media jej marketovala jako prvni Interstitial v CR.... no a ted prijde AdPepper s prvnim Superstitialem, take na financnim serveru, take pro Speedbone a take pres Deepend... Je to usmevne, na Vasem miste bych se ale asi nechoval jinak. Nakonec, se to dalo cekat, penize.cz jsou uz tradicne druhe :))) (sorry) b) Jak slecna Urubkova prisla na reakce uzivatelu? To provedla bleskovy vyzkum? Jsem si take jisty, ze uzivatele jsou mimoradne stastni, kdyz na ne vyskoci pop-up. Nerikala slecna Urubkova ze spis "Inzerent ocenuje netradicni zpracovani" ? (BTW: to je fakt dobre a Deepend je holt dobry...) Jinak jsem fanda nebannerove promotion a preji Vam uprimne hodne uspechu... Omlouvam se za jizlivost, ale zaslouzite si ji, protoze toto je SPAM. krasne slunecne odpoledne vsem, Petr Stuchlík, jednatel, Fincentrum.cz -----Original Message----- From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] Sent: Wednesday, April 25, 2001 2:29 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: SUPERSTITIAL Importance: High ad pepper media spustila prvni kampan formou Superstitial v Ceske republice. Kampan klienta Speedbone zacala bezet na financni serveru www.penize.cz <http://www.penize.cz> a bude pokracovat v kvetnu na serveru www.mobil.cz <http://www.mobil.cz> . Jak jsme byli informovani obchodni reditelkou penize.cz Alenou Urubkovou, prvni reakce uzivatelu jsou velmi pozitivni. "Uzivatele predevsim ocenuji netradicni zpracovani", rekla Alena Urubkova. Jedna se o dalsi posun v oblasti internetove reklamy a jejich moznosti. ad pepper media se tak stala prvni spolecnosti, ktera realizovala kampane formou Superstitial ve stredni a vychodni Evrope. Na Slovensku si jako prvni inzerent vybral tuto formu Hewlett Packard. Kampan se rozebehla pred tydnem na serverech www.atlas.sk <http://www.atlas.sk> , www.mobil.sk <http://www.mobil.sk> a www.twist.sk <http://www.twist.sk> . Michal Kasparek Manager / Czech Republic ad pepper media The e-Advertising Network Perlova 1 11000 Praha 1 phone: +420 (0) 2/2166 7512 fax: +420 (0) 2/2166 7513 mobile: +420 (0) 603/412 067 e-mail: mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com> internet: www.adpepper.com <http://www.adpepper.com/> ICQ : 107639030 ad pepper to e-Advertising by Banner (gif, flash, java, html, dhtml), Pop Up, Interstitial, Superstitial, E-Commerce, Sponsorship, Layer, Text Link, WAP, Videotrailer, Skyscraper, E-mail marketing and ... INOVATIVNI FORMY REKLAMY JSOU JIZ K DISPOZICI NA VICE NEZ 30 CESKYCH SERVERECH, EKLUZIVNE SPOLUPRACUJEME S : <http://www.nabit.cz/> www.nabit.cz , <http://www.tisicmil.cz/> www.tisicmil.cz , <http://www.rande-sms.cz/> www.rande-sms.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST