Vazeny pane Hlavenko, velmi mne mrzi ton diskuse, kterou jsem svym prispevkem "rozpoutal". Na rozdil od vas se necitim natolik technologicky kompetentni, abych posuzoval kvality systemu, ktere jsem nemohl otestovat a ktere fyzicky dokonce nikdo nevidel ( viz. vas novy system, ktery teprve pripravujete ). Jsem rad, ze "svym klukum" pevne duverujete, stejne jako je tomu u vasi konkurence ci u mne s tymem zodpovednym za sit AdMaster Network. Svym prispevkem jsem pouze odpovidal na dotaz v konferenci smerovany na otazku uziti BBmedie na ceskem trhu. Pro upresneni doplnuji nazvy nekterech serveru, na kterych je reklamni prostor timto systemem spravovan : MSN.Atlas iHned Ceske noviny Sportovni noviny Prazske noviny Pravo Flash-news Volny Post Press Najdi.to Lupa Mesec Penize Online investor Private investor Banky Bussines-center IDG PCWorld Computerworld Linuxworld SteroVideo Internet magazin Dama Alik ...atd. Myslim, ze toto je dostatecny dukaz kvality nejen systemu BBmedia ( odlisujte prosim zcela od systemu vymenne reklamy Billboard - jiny SW ), ale tez urovne vyvojoveho tymu a sluzeb spolecnosti Internet Billboard. Na rozdil od Linxe se nikdy nestalo to, ze by se misto banneru zobrazovali "cervene krizecky" a pod. Presto budu velmi rad, pokud nas na oficialni prezentaci vaseho noveho systemu pozvete, pripadne nam umoznite jeho beta-testovani, nebot na rozdil od vas povazuji kazdy system za prekonatelny. P.S. Zpusob vaseho vyjadrovani o mych nazorech ( se kterymi vas nenutim souhlasit ) mne natolik sokoval, ze si nedokazu predstavit duvody vaseho pusobeni ve funkci, kterou zastavate. Hodne uspechu ve vasi praci ... S pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.admaster.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- From: <jiri.hlavenka@cpress.cz>, on 20.4.2001 10:34: To: SMTPb@Kirchberg01@CLT-UFA Luxbg[<reklama@nawebu.cz>] Já se omlouvám, že jsem se o billboard otřel, ale nebyl jsem první - to si domluvte s panem Krejčím, pokud začne se svými kravinami, dočká se odpovědi a bohužel i ti, které "vzal s sebou". To, o čem píšete, už linx skutečně nedělá - platíme serverům poctivě, nechceme se vystavovat obviněním z nekorektního jednání. O technologii BB vím poměrně dost, možná byste byl překvapený... ono se na českém Internetu skoro nic neutají :-). Myslím, že navíc proběhlo poměrně dost testů, které technologickou převahu Lin(x)e nad BB prokázaly - nic proti BB, je to dobrý systém, ale věřím si, že naši kluci udělali lepší. Soupeříme obchodně, ale také v kvalitě systému. zdraví jh > -----Original Message----- > From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz] > Sent: Friday, April 20, 2001 10:16 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Nove reklamni systemy > > > Vazeny pane Hlavenko, > > vetsinou na podobne maily ani neodpovidam, ale tentokrat uz > mi to vazne neda: > > > > > Pokud Billboard cpe svym clenum komercni prezentace, za > ktere jim NEPLATI, > > je to jeho nekorektni jednani a jeho problem. Mr.Lin(x) > toto ale NEDELA; > > jakakoli "komercni prezentace ze strany provozovatele" je > clenum systemu > > Cash proplacena podle JEJICH ceniku. (Vyjimkou je > samozrejme bannerove > > informovani o novych vlastnostech systemu samotneho, ale to > zde autor, > > predpokladam, na mysli nemel). > > Sam dobre vite, ze princip vymenneho systemu zpociva v tom, > ze se sice meni, ale ne v pomeru 1:1 a ze provozovatel > systemu se zivi tim, ze cast reklamniho prostoru prodava a to > tak, ze jej NECILI na jednotlive servery, ale pouze do > pomerne velkych kategorii, tak, aby tim nenarusil obchodni > aktivity jednotlivych clenu. Nevidim na tom nic nekorektniho, > vsichni clenove si kdykoli mohou o tomto principu vsechno precist. > Neni nasi chybou, ze byl Mr.Linx nucen zacit serverum platit, > aby se k nemu vratili po zname afere, ktera zde probehla pred > rokem, takze se prosim o nas v tomto smeru neotirejte. > > > > > Zaverem bych jeste podotkl, ze pokud je ten vas system, jak > sam pisete, > > "technicky shodny s Billboard.cz", ktery je, jak je dobre znamo, > > technologicky pomerne hluboko pod Mr.Lin(x)em), o > Adrenaline.cz uz ani > > nemluve, tak to prilis k chlubeni neni. Hladkymi recmi o > "nejmodernejsich > > technikach" skutecnost nezakryjete - na Internetu se da az > prilis snadno > > zjistit, jak se veci maji. > > Obdivuji, jak smahem jste schopen zhodnotit technologicky > zaklad naseho systemu, ackoli o nem nic nevite. Ja jsem > naopak presvedcen, ze nas technologicky zaklad je minimalne > stejne dobry ci lepsi, nez Linxe :o))))) ...taky bez toho, > aniz bych ho presne znal, takze muj NAZOR je jen nazor a o > nejake "vseobecne znalosti" se vubec neda hovorit. > > Jsme sice konkurenty, ale prosim pokusme se bojovat cistymi > prostredky - nabidkou lepsich sluzeb, nikoli takovymito > nekorektnimi poznamkami jak zde v konferenci, tak smerem k > nasim klientum. > > S pozdravem > > Michal Matula > BillBoard.cz team > ___________________________________ > BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA > http://www.billboard.cz > tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz > > > > > > > > -----Original Message----- > > > From: mkrejci@arbomedia.cz [mailto:mkrejci@arbomedia.cz] > > > Sent: Friday, April 20, 2001 9:51 AM > > > To: reklama@nawebu.cz > > > Subject: RE: Nove reklamni systemy > > > > > > > > > Dobry den vsem kolegum, > > > > > > dovolte mi kratce doplnit informaci o novych administracnich > > > systemech na > > > ceskem internetovem reklamnim trhu. > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST