fwd: RE: Nove reklamni systemy

From: Michal Krejci (mkrejci@arbomedia.cz)
Date: 20. 04. 2001, 11:00 CEST


Vazeny pane Hlavenko,

velmi mne mrzi ton diskuse, kterou jsem svym prispevkem "rozpoutal". Na 
rozdil od vas se necitim natolik technologicky kompetentni, abych posuzoval 
kvality systemu, ktere jsem nemohl otestovat a ktere fyzicky dokonce nikdo 
nevidel ( viz. vas novy system, ktery teprve pripravujete ). Jsem rad, ze 
"svym klukum" pevne duverujete, stejne jako je tomu u vasi konkurence ci u 
mne s tymem zodpovednym za sit AdMaster Network.

Svym prispevkem jsem pouze odpovidal na dotaz v konferenci smerovany na 
otazku uziti BBmedie na ceskem trhu. Pro upresneni doplnuji nazvy nekterech 
serveru, na kterych je reklamni prostor timto systemem spravovan :

MSN.Atlas
iHned
Ceske noviny
Sportovni noviny
Prazske noviny
Pravo
Flash-news
Volny
Post
Press
Najdi.to
Lupa
Mesec
Penize
Online investor
Private investor
Banky
Bussines-center
IDG
PCWorld
Computerworld
Linuxworld
SteroVideo
Internet magazin
Dama
Alik
...atd.

Myslim, ze toto je dostatecny dukaz kvality nejen systemu BBmedia ( odlisujte 
prosim zcela od systemu vymenne reklamy Billboard - jiny SW ), ale tez urovne 
vyvojoveho tymu a sluzeb spolecnosti Internet Billboard. Na rozdil od Linxe 
se nikdy nestalo to, ze by se misto banneru zobrazovali "cervene krizecky" a 
pod. Presto budu velmi rad, pokud nas na oficialni prezentaci vaseho noveho 
systemu pozvete, pripadne nam umoznite jeho beta-testovani, nebot na rozdil 
od vas povazuji kazdy system za prekonatelny.

P.S. Zpusob vaseho vyjadrovani o mych nazorech ( se kterymi vas nenutim 
souhlasit ) mne natolik sokoval, ze si nedokazu predstavit duvody vaseho 
pusobeni ve funkci, kterou zastavate. Hodne uspechu ve vasi praci ...

S pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.admaster.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105 
---------- Original Text ----------

From: <jiri.hlavenka@cpress.cz>, on 20.4.2001 10:34:
To: SMTPb@Kirchberg01@CLT-UFA Luxbg[<reklama@nawebu.cz>]

Já se omlouvám, že jsem se o billboard otřel, ale nebyl jsem první - to si
domluvte s panem Krejčím, pokud začne se svými kravinami, dočká se odpovědi
a bohužel i ti, které "vzal s sebou".
To, o čem píšete, už linx skutečně nedělá - platíme serverům poctivě,
nechceme se vystavovat obviněním z nekorektního jednání. 

O technologii BB vím poměrně dost, možná byste byl překvapený... ono se na
českém Internetu skoro nic neutají :-). Myslím, že navíc proběhlo poměrně
dost testů, které technologickou převahu Lin(x)e nad BB prokázaly - nic
proti BB, je to dobrý systém, ale věřím si, že naši kluci udělali lepší.
Soupeříme obchodně, ale také v kvalitě systému.
zdraví
jh

> -----Original Message-----
> From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz]
> Sent: Friday, April 20, 2001 10:16 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Nove reklamni systemy
> 
> 
> Vazeny pane Hlavenko,
> 
> vetsinou na podobne maily ani neodpovidam, ale tentokrat uz 
> mi to vazne neda:
> 
> > 
> > Pokud Billboard cpe svym clenum komercni prezentace, za 
> ktere jim NEPLATI,
> > je to jeho nekorektni jednani a jeho problem. Mr.Lin(x) 
> toto ale NEDELA;
> > jakakoli "komercni prezentace ze strany provozovatele" je 
> clenum systemu
> > Cash proplacena podle JEJICH ceniku. (Vyjimkou je 
> samozrejme bannerove
> > informovani o novych vlastnostech systemu samotneho, ale to 
> zde autor,
> > predpokladam, na mysli nemel).
> 
> Sam dobre vite, ze princip vymenneho systemu zpociva v tom, 
> ze se sice meni, ale ne v pomeru 1:1 a ze provozovatel 
> systemu se zivi tim, ze cast reklamniho prostoru prodava a to 
> tak, ze jej NECILI na jednotlive servery, ale pouze do 
> pomerne velkych kategorii, tak, aby tim nenarusil obchodni 
> aktivity jednotlivych clenu. Nevidim na tom nic nekorektniho, 
> vsichni clenove si kdykoli mohou o tomto principu vsechno precist.
> Neni nasi chybou, ze byl Mr.Linx nucen zacit serverum platit, 
> aby se k nemu vratili po zname afere, ktera zde probehla pred 
> rokem, takze se prosim o nas v tomto smeru neotirejte.
> 
> > 
> > Zaverem bych jeste podotkl, ze pokud je ten vas system, jak 
> sam pisete,
> > "technicky shodny s Billboard.cz", ktery je, jak je dobre znamo,
> > technologicky pomerne hluboko pod Mr.Lin(x)em), o 
> Adrenaline.cz uz ani
> > nemluve, tak to prilis k chlubeni neni. Hladkymi recmi o 
> "nejmodernejsich
> > technikach" skutecnost nezakryjete - na Internetu se da az 
> prilis snadno
> > zjistit, jak se veci maji.
> 
> Obdivuji, jak smahem jste schopen zhodnotit technologicky 
> zaklad naseho systemu, ackoli o nem nic nevite. Ja jsem 
> naopak presvedcen, ze nas technologicky zaklad je minimalne 
> stejne dobry ci lepsi, nez Linxe :o))))) ...taky bez toho, 
> aniz bych ho presne znal, takze muj NAZOR je jen nazor a o 
> nejake "vseobecne znalosti" se vubec neda hovorit.
> 
> Jsme sice konkurenty, ale prosim pokusme se bojovat cistymi 
> prostredky - nabidkou lepsich sluzeb, nikoli takovymito 
> nekorektnimi poznamkami jak zde v konferenci, tak smerem k 
> nasim klientum.
> 
> S pozdravem
> 
> Michal Matula
> BillBoard.cz team
> ___________________________________
> BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
> http://www.billboard.cz
> tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
> 
> 
> 
> > 
> > > -----Original Message-----
> > > From: mkrejci@arbomedia.cz [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> > > Sent: Friday, April 20, 2001 9:51 AM
> > > To: reklama@nawebu.cz
> > > Subject: RE: Nove reklamni systemy
> > > 
> > > 
> > > Dobry den vsem kolegum,
> > > 
> > > dovolte mi kratce doplnit informaci o novych administracnich 
> > > systemech na 
> > > ceskem internetovem reklamnim trhu.
> > 
> > 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST