Re: superstitials?

From: Jan Barta (info@ereklama.cz)
Date: 23. 03. 2001, 09:53 CET


Reditelka MIA bude asi tezko mluvit o superstitials, protoze je stejne
zpatecnicka jako vetsina lidi v tehle diskusi a navic proc by mela
podporovat svou konkurenci - papricky.
----- Original Message -----
From: Jiri Brazda <xbraj12@vse.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 22, 2001 7:36 PM
Subject: RE: superstitials?


> Koho jeste zvete na kavu??? :-)
>
> Jenom jedna vec: ted ve stredu mame mit na prednasce E-Commerce tema
> Reklama na Internetu, prijde pry reditelka MIA. Tak schvalne, jestli
> bude mluvit o superstitials :-)))
>
> Jirka
>
>
>
> > Reply-to:      reklama@nawebu.cz
> > From:          "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>
> > To:            reklama@nawebu.cz
> > Subject:       RE: superstitials?
> > Date:          Thu, 22 Mar 2001 19:33:49 +0100
> > Importance:    Normal
>
> > "To zverstvo" si dovede predstavit temer kazdy server. Prijdte na kavu,
ja
> > Vam to vysvetlim pane Krause.
> >
> > Michal Kasparek
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk]
> > Sent: Thursday, March 22, 2001 1:57 PM
> > To: 'reklama@nawebu.cz'
> > Subject: RE: superstitials?
> >
> >
> > > -----Original Message-----
> > > From: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz]
> > >
> > > Dne 22.3.2001 Pavel Simek napsal(a)
> > >
> > > > Jsou to relativne velka (100 KB) vyskakujici okna, jejichz
> > > obsah se vsak
> > > > stahuje "v mrtvych casech", kdy uzivatel nestahuje zakladni
> > > stranky (docela
> > > > slozita technologie jdouci nad ramec jedne konkretni
> > > stranky).
> > >
> > > Tak jsem si to myslel dobre :)
> > > Cili veta onoho pana 'uz se tesim, az si to u nas nejaky
> > > klient objedna'
> > > je sice hezka, tesit se muze, ale mne by spis zajimalo, ktery server
> > > takove zverstvo na sve navstevniky pusti.
> > >
> > >                                  S pozdravem Tomas Krause
> >
> > ono to zase az tak horuce nebude - poznam z osobnej skusenosti
> > pripad, ked bol klientovi verbalne odprezentovany plan kampane s
> > vyuzitim predmetnej technologie a nasledne samotna kampan bola
> > zrealizovana s obycajnymi animovanymi bannermi - takze ono to s tou
> > technologiou nebude az take horuce ... a druhy uhol pohladu - zverstvo
> > tohoto druhu v dobe FLASH-u a jeho moznosti je jemne povedane
> > vynaliezanie vynajdeneho.
> >
> > m.
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
> >
> >
>
>
> Preji hezky a bezproblemovy den!
>
> Jiri Brazda
> www.iPoradny.cz
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST