Asi bych to shrnul takto : Superstitial je vyvoj internetovych forem reklamy nekam dal. Vsichni se jeste budeme casem divit, co se jeste za dalsi formy vymysli :-)))V pripade zajmu Vam vse rad osobne vysvetlim. Neopomenutelnou skutecnosti je, ze tato forma dava inzerentum velke moznosti "vyradit se" kreativne. A kdy to bude pekne udelane, uzaivatele se budou bavit. Vse zalezi na inzerentech - budou-li tyto formy uzivat - tak budou. Michal Kasparek Manager ad pepper media The e-Advertising Network Perlova 1 11000 Praha 1 phone: +420 (0) 2/2166 7512 fax: +420 (0) 2/2166 7513 mobile: +420 (0) 603/412 067 e-mail: mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com> internet: www.adpepper.com <http://www.adpepper.com> ad pepper to e-Advertising by Banners (gif, flash, java, html, dhtml), Pop Ups, Interstitials, Superstitials, Layers, E-Commerce, Sponsorships, Text Links, WAP, Videotrailers, Skyscrapers, E-mail marketing and ………… -----Original Message----- From: Adam Hauner [mailto:aha@pinknet.cz] Sent: Thursday, March 22, 2001 11:13 AM To: 'reklama@nawebu.cz' Subject: RE: superstitials? On Thu, 22 Mar 2001, Illichmann Pavel wrote: > Stejny nazor mam teke na pop-up windows, ktere jsou podle me tou > nejdrastictejsi formou ...tedy po zvukovem banneru. Osobne nemam nic proti zvukovym bannerum, pokud zvuk nebezi porad a je vazan na akci uzivatele v banneru. Opak, tj. bannery, ktere 'hraji' hned po zobrazeni a nejlepe neprestanou, jsou zverstvo (budiz upalen tusim Email.cz za jejich predvanocni banner s jednorukym banditou), ktery hnusne brucel celou dobu... -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.postcard.cz/ ]=- -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST