---> Bonjour, tak jsem se vcera zase podival na televizi. Mam pocit, ze to vzdycky zapnu jenom na reklamy, a jenom proto, aby me to celeho kompletne zmatlo. V lednu jsem se podivil nad tim, ze rusky Sprite ma stejny scenar jako cesky Budvar. Ted jsem zase zaregistroval dalsi reklamu na pivo... Je to jen muj pocit, nebo nam chce Staropramen spojenim scenare "Jdeme na Pivo" (Budvar -- motiv cesty za pivem) a "Vojine, Horacku..." (Gambrinus -- motiv polniho cviceni) do vysledneho pruniku "Doma je tam, kde..." (Polni cviceni na cestu za pivem) dat najevo, ze planuje akvizici obou? A ja myslel, ze opisovani je domenou Internetu :-) Ovsem je pravda, ze kazdy pivovar cili svuj vzkaz nekomu jinemu: -- Budvar apeluje na zamestnane muze, aby se obcas sesli s prateli... To je slechetna myslenka. Namatkou: kdy jste byli nekde s prateli? -- Gambrinus se snazi zaujmout bezprizorni mladez. Tu ovsem vice zajima extase, joint nebo disko, prechod na pivo bude tezky. Pripadne by cilovou skupinou mohla byt pivni mladez, ktera neni s to zatim <G> ocenit. -- Staropramen se zameruje na starsi muze, ktere z domu nepusti manzelka, nemaji co delat, a tak aby se nenudili, muzou si v supermarketu koupit drazsiho lahvace k televizi a mit pocit, ze ziji aktivni a naplneny zivot. Ja osobne si dam radeji Bernard -- ziju zdrave a uznavam burzoazni hodnoty ;-) Mrzi mne, ze reklama pivovaru (a to v nasi rekordmanske pivni zemi zaslibene!) vychovavaji jen ke konzumu, nikoli ke kvalite. Kam zmizely reklamy na lezaky, cerna a silnejsi piva? -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST