Re: Amberzine o bannerech

From: Martin 'Remet' Červený (lists@xprojekt.cz)
Date: 10. 02. 2001, 11:56 CET


Autor toho clanku je idiot, ale grandiozni.
Bohuzel tam neni moznost "komentaru" ke clanku, tudiz nelze videt reakce
lidi.
Reklama na Internetu prostrednictvim banneru je podstatne lepe
sledovatelnejsi a podstatne transparentnejsi nez jakekoli jine medium.
(TV,Radio,Tisk)... U techto nikdo netusi, kolik lidi tu reklamu vidi a uz
vubec kolik na ni zareaguje. Pokud si autor toho clanku mysli, ze kdyz vidim
v televizi reklamu na vlozky a hned si je bezim koupit, tak je vskutku mimo.
Jedine internetova reklama dokaze (s jistou davkou chybovosti) rict, kolik
lidi na tu danou reklamu reagovalo, kdy, a podobne. To u TV ci Radia neni
mozne.

---
Martin 'Remet' Červený
správce serverů X
email: remet@xprojekt.cz
--- Xpoint.CZ, Váš komunikační bod, ze kterého není návratu ---

----- Original Message -----
From: "Jiri Rydl" <jr@deepend.cz>
To: "Reklama Nawebu konfera" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, January 19, 2001 10:22 AM
Subject: Amberzine o bannerech


> http://amber.zine.cz/amber/2000-11-04/futura/inet_a_penize.htm
>
> Mozna jste to uz cetli... Co na to rikate, je to pravda?
>
> S pozdravem
>
> Jiri Rydl
>
> Deepend Prague | Veleslavinska 3 | 16200 | Praha 6
> T +420 (2) 20 61 22 24  F +420 (2) 20 61 22 24
> W www.deepend.cz | W www.deepend.com
>
> The Number 1 Creative Interactive Agency in the World - AdAge June 2000
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST