Ja bych to zkusil shrnout. Pro: 1. Vyraznym omezenim prevodu impresi za uplatu v systemech poklesne "jalove" reklamni misto. Reklamni prostor obecne (i mimo vymenne reklamni systemy) nabyde na atraktivnosti a na hodnote v ocich platicich (co si ma myslet inzerent, kdyz po par minutach brouzdani na internetu narazi na nejaky "generator impresi" v podobe drive zminovanych pasti - zkratka penize pusti do osvedcenych webu a jeste ty koruny desetkrat otoci v dlani). 3. Budou odrazeni tvurci podvodu od prizivovani na vymennych reklamnich systemech. Sice administratori systemy toto sleduji, ale presto - moznost prevodu kreditu na penize je v drtive vetsine jediny motiv techto aktivit. A nezapomente, ze na tech tech "takystrankach" mizne Vase imprese, kterou jste ziskali zobrazenim na svojim dobrem prostoru. 4. Ceny zacnou byt normalne konkurencni v relaci PLATICI INZERENT=POSKYTOVATEL PROSTORU a ne PLATICI INZRENT=SPRAVCE NAVSTEVOVANEHO SERVERU. To, ze reklama v systemu vymenne reklamu je rozlozena na vice serveru na veci zas tolik nemeni. Proti: 1. Urcita byrokracie, zpomaleni manipulace s kredity, dokazovani normalnich prevodu. Zvlast mezi ucty provazanych majitelu. 2. Pokles poctu impresi - stranky nebudou navrhovany na kvantitu reklamy. Navstevnost zustane, klesne pocet zhlednutych stranek ( struktura diktovana obsahem a ne kvantifikaci reklamniho prostoru). Takze myslim, ze PRO jasne hovori jako prinos celemu internetu. Myslim, ze lidem v teto konferenci jde predevsim o to, aby se pomer celkovych penez vlozenych do reklamy a marketingu v Ceske republice posouval ve prospech internetove reklamy. A to muzeme udelat hlavne tim, ze reklamni prostor nebude jako nutny privesek stranek, ale dustojne prodejne misto, kterym inzerentovi jasne rikame za co ze ty penize chceme a jak si tech penez vazime. Jiri Waisser Administrator Mr.Lin(x)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST