> -----Original Message----- > From: JIøí Hlavenka [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] > > Prestoze je Billboard nasim konkurentem, musim se v tomto pana Matuly > zastat. Prectete si prosim jeste jednou jeho prispevek > peclive a dojdete k > nazoru, ze toto opatreni je v zajmu clenu systemu, nikoli > proti nim. Az se > na vasich strankach zacne objevovat placena reklama komercni firmy, za > kterou nekdo zaplatil 8 Kc/1000 imp. a vy z toho navic > neuvidite ani korunu, > tak si mozna uvedomite, proc *JISTA OMEZENI* v prevodu > kreditu jsou rozumna. true, ale v tom pripade mali byt stavajuci uzivatelia s moznostou zavedenia "jistych opatreni" oboznameni ... inak to pripomina zmenu ceny v potravinach v realnom case - na pulte je jedna cena a nez pridem k pokladni, tak je zvysena :) m.v.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST