Budvar: Kasli na image, nasleduj zizen

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 12. 01. 2001, 16:18 CET


---> Bonjour!

Behem uplynuleho mesice jsem obcas koukal na televizi, a pri te 
prilezitosti jsem byl po trech letech opet vystaven reklamnim spotum.

Pratele si ze me utahuji, protoze dva spoty se mi hodne pletou dohromady.
Jsou to reklamy na Sprite a Budvar. Kdyz jsme se bavili o intenzivni 
reklame Budvaru, spontanne jsem pridal i slogan: Kasli na image, nasleduj 
zizen. Chvili jsme se tomu trapnemu omylu smali, avsak jen do chvile, nez 
jsme zjistili, co je pravdepodobne jeho pricinou.

Scenare obou reklam jsou si podobne: na obrazovce se objevi lide, kteri 
nekam jdou (u Sprite je to Natasha a Ivan, kteri promenaduji po Rudem 
namesti, on nema vnady z umele hmoty a ona je na kluky; u Budvaru jsou to 
predstavitele typickych muzskych archetypu, ktere se v realnem zivote 
sejdou jedine v hospode). Po chvili je zaber na chodce vystridan cernou 
obrazovkou a bilym napisem se sloganem (Kasli na image, nasleduj zizen; 
Kdyz mame chut, jdeme na pivo).

Reklamy jsou uz timto zamenitelne, ovsem, kdyz se podivate na ten slogan, 
zjistite, ze shodou nahod jsou v obou reklamach vyvedeny tymz druhem pisma.

Co vy na to? Dosla reklamnim tvurcum fantazie? Nebo jim naopak jeste 
nedosla? Koupil snad Budvar Coca-Colu? A Jan Tleskac?!


p.f.n.a.

--
=M= Le Garçon n'existe pas! ==========================[http://garcon.cz]=
FingerPrint B3 E4 24 1A A1 A3 CA D0  A5 CE 79 ED E3 A7 04 01  E2 AA CA E6



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST