---> Bonjour! Behem uplynuleho mesice jsem obcas koukal na televizi, a pri te prilezitosti jsem byl po trech letech opet vystaven reklamnim spotum. Pratele si ze me utahuji, protoze dva spoty se mi hodne pletou dohromady. Jsou to reklamy na Sprite a Budvar. Kdyz jsme se bavili o intenzivni reklame Budvaru, spontanne jsem pridal i slogan: Kasli na image, nasleduj zizen. Chvili jsme se tomu trapnemu omylu smali, avsak jen do chvile, nez jsme zjistili, co je pravdepodobne jeho pricinou. Scenare obou reklam jsou si podobne: na obrazovce se objevi lide, kteri nekam jdou (u Sprite je to Natasha a Ivan, kteri promenaduji po Rudem namesti, on nema vnady z umele hmoty a ona je na kluky; u Budvaru jsou to predstavitele typickych muzskych archetypu, ktere se v realnem zivote sejdou jedine v hospode). Po chvili je zaber na chodce vystridan cernou obrazovkou a bilym napisem se sloganem (Kasli na image, nasleduj zizen; Kdyz mame chut, jdeme na pivo). Reklamy jsou uz timto zamenitelne, ovsem, kdyz se podivate na ten slogan, zjistite, ze shodou nahod jsou v obou reklamach vyvedeny tymz druhem pisma. Co vy na to? Dosla reklamnim tvurcum fantazie? Nebo jim naopak jeste nedosla? Koupil snad Budvar Coca-Colu? A Jan Tleskac?! p.f.n.a. -- =M= Le Garçon n'existe pas! ==========================[http://garcon.cz]= FingerPrint B3 E4 24 1A A1 A3 CA D0 A5 CE 79 ED E3 A7 04 01 E2 AA CA E6
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST