IMS přes rok nabízí reklamu a nabízí ji svým klientům jakou běľnou součást komunikační strategie. Věřte ľe o této moľnosti je informován kaľdý zákazník sítě pro kterého je tato forma prezentace vhodná. Navíc nemáte pravdu. Nabídka e-mail sluľeb byla na síti např. v Invexových balíčcích. Protoľe je to vąak sluľba "ąitá na míru" staví se individuálně kampaň ke kampani. Proto není přílią prezentována vąeobecně. V mnoľině dat se kaľdý nezkuąený uľivatel rychle ztratí. Rád bych zůstal konstruktivní. Netvrdím ľe není co vylepąovat. Ale stavět debatu na individuální informovanosti a faktu ľe na www.ims.cz nemáme detailní popis vąech serverů poskytujících e-mail sluľba asi není to co je účelem konference. Padla otázka zda má někdo zkuąenosti s e-maily v HTML. Na tu jsem odpověděl. Ukončeme to. Já Vám nechám Váą názor ľe e-mail reklama je v plenkách a na oplátku nechte IMS a jeho serverům moľnost tuto cílenou reklamu prodávat. Ivan Fuksa -----Original Message----- From: JIří Hlavenka [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Tuesday, December 19, 2000 12:08 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Ale tady přece nejde o hádání. Je hrozně dobře, ľe vy to vąechno víte, ale moľná by to mohli vědět i vaąi potenciální zákazníci - zcela jistě jich právě v této konferenci je řada. Podivuji se, ľe tuto nabídku, která je, jak sám píąete, standardní, běľná a poskytujete ji uľ rok, nemáte nikde zveřejněnou. Coľ mě přijde jako hodně nestandardní a rozporuplné, například i v souvislosti s následujícím: - na vaąich stránkách je psáno, ľe "po celé své síti" nabízíte sluľbu e-mailu - níľe píąete, ľe je to na "řadě z nich", tj. řadě serverů ve vaąí síti. A kdyľ se na ty servery podívám - znám je stejně dobře jako vy - tak také velmi přesně oba víme, zda tuto moľnost poskytují a jak, a shodneme se, ľe právě toto je v plenkách (coľ není vaąe vina, protoľe vy můľete prodávat pouze to, čím disponují servery). To není nic proti miji, ale prostě konstatuju, v jakém stavu je u nás e-mailový marketing. ----- Original Message ----- From: Ivan Fuksa <Ivan.Fuksa@mia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, December 19, 2000 11:30 AM Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Pane Hlavenka, já se s vámi naprosto nechci hádat :)). Zůstanu u konstatování faktu co jsem psal. ®e ukázka není na stránkách přeci neznamená ľe neexistuje :)). Proto jsem p. Bartoňovi psal ľe to mohu poslat. Já pochopitelně vím kolik e-mailů a komu jednotlivé servery poskytují. Vím v jaké formě a jak často. Mohu posílat reklamu opakovaně či jen jednou. Mohu ji poslat jako HTML či text. No a pochopitelně se nejedná o SPAM protoľe jsou to vľdy vyľádané e-maily. IMS má přes 90 komerčních www. Řada z nich poskytuje e-mail informace a v nich IMS poskytuje reklamu. Naąe sluľba není jedna databáze, ale normální práce se servery skupiny IMS. Pro nás není reklama v e-mailech v plenkách. IMS ji prodává více jak rok. No a to je vąechno co k tomu lze říci. S přátelským pozdravem Ivan Fuksa -----Original Message----- From: JIří Hlavenka [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Tuesday, December 19, 2000 11:15 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Pane Fukso, při vąí úctě ke konkurentovi jsem ľádnou takovou nabídku na www.ims.cz nenaąel, pokud v to nepočítáte tu ukázečku na http://www.ims.cz/new/email.asp. Ono to totiľ na rozdíl od bannerů, které jsou standardní a kaľdý ví, o co se jedná (tj. stačí napsat "banner na www.krkavec.cz, 360-990 Kč/CPT" a je vąe jasné), ale u mailu to tak jasné není, protoľe je nutné vědět: - jaká je to databáze (jak velká, jak aktuální, odkud sebraná, profil příjemců, jaké procento tvoří freemailové servery) - jak často, jakou formou atd. se mailblast provádí - jak příjemci mailu vyjádřili souhlas s tím, ľe budou dostávat reklamní maily (coľ je velmi důleľité, protoľe pokud poąlete mailblast na "pochybnou" databázi, pak budou lidé nadávat inzerentovi, ľe je spamuje, nikoli reklamní agentuře) atd. atd. Takľe je vidět, jak je mailová reklama jeątě v plenkách. ----- Original Message ----- From: Ivan Fuksa <Ivan.Fuksa@mia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:50 AM Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Reklama ve e-mailu je běľnou součástí nabídky komerční sítě IMS. Dá se zasílat text i HTML forma a dá se pochopitelně měřit i odezva (za předpokladu ľe je čtenář on-line) Pokud chcete mohu Vám poslat ukázky jiľ realizovaných kampaní. Úspěąnost je vyąąí neľ u klasické bannerové inzerce. Při zachování určitých postupů se dá i přiřadit banner skupině uľivatelů. Tím nemyslím dělení dle adresáře firmy. Jedná se o SW. Reklama v e-mailu je účinná. Samotná tato diskuse je ukázkou. Ivan Fuksa Project Manager M.I.A., a.s., Jaselská 6/275, 160 00 Praha 6, Czech Republic Tel.: +420 (2) 2431 4334, fax: +420 (2) 3332 6313 E-mail: ivan.fuksa@mia.cz, web: http://www.mia.cz, -----Original Message----- From: Petr Bartoň [mailto:barton@lundegaard.cz] Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:09 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto bych zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se zkus enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.): A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to 1) na "hornich pozicich" 2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?) 3) na konci e-mailu 4) popripade jinde B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML? 1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML mail klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.) 2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A? :) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data? Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek. Petr Barton Lundegaard > -----Original Message----- > From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk] > Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) > > > > ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a > napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou > nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu, > ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily > z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde. > > > -----Original Message----- > > > btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost. > > > > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla, > > kolik maji zatim > > hitu, krome toho meho, na band-x.cz? > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST