IMS přes rok nabízí reklamu a nabízí ji svým klientům jakou běžnou součást komunikační strategie. Věřte že o této možnosti je informován každý zákazník sítě pro kterého je tato forma prezentace vhodná. Navíc nemáte pravdu. Nabídka e-mail služeb byla na síti např. v Invexových balíčcích. Protože je to však služba "šitá na míru" staví se individuálně kampaň ke kampani. Proto není příliš prezentována všeobecně. V množině dat se každý nezkušený uživatel rychle ztratí. Rád bych zůstal konstruktivní. Netvrdím že není co vylepšovat. Ale stavět debatu na individuální informovanosti a faktu že na www.ims.cz nemáme detailní popis všech serverů poskytujících e-mail služba asi není to co je účelem konference. Padla otázka zda má někdo zkušenosti s e-maily v HTML. Na tu jsem odpověděl. Ukončeme to. Já Vám nechám Váš názor že e-mail reklama je v plenkách a na oplátku nechte IMS a jeho serverům možnost tuto cílenou reklamu prodávat. Ivan Fuksa -----Original Message----- From: JIří Hlavenka [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Tuesday, December 19, 2000 12:08 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Ale tady přece nejde o hádání. Je hrozně dobře, že vy to všechno víte, ale možná by to mohli vědět i vaši potenciální zákazníci - zcela jistě jich právě v této konferenci je řada. Podivuji se, že tuto nabídku, která je, jak sám píšete, standardní, běžná a poskytujete ji už rok, nemáte nikde zveřejněnou. Což mě přijde jako hodně nestandardní a rozporuplné, například i v souvislosti s následujícím: - na vašich stránkách je psáno, že "po celé své síti" nabízíte službu e-mailu - níže píšete, že je to na "řadě z nich", tj. řadě serverů ve vaší síti. A když se na ty servery podívám - znám je stejně dobře jako vy - tak také velmi přesně oba víme, zda tuto možnost poskytují a jak, a shodneme se, že právě toto je v plenkách (což není vaše vina, protože vy můžete prodávat pouze to, čím disponují servery). To není nic proti miji, ale prostě konstatuju, v jakém stavu je u nás e-mailový marketing. ----- Original Message ----- From: Ivan Fuksa <Ivan.Fuksa@mia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, December 19, 2000 11:30 AM Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Pane Hlavenka, já se s vámi naprosto nechci hádat :)). Zůstanu u konstatování faktu co jsem psal. Že ukázka není na stránkách přeci neznamená že neexistuje :)). Proto jsem p. Bartoňovi psal že to mohu poslat. Já pochopitelně vím kolik e-mailů a komu jednotlivé servery poskytují. Vím v jaké formě a jak často. Mohu posílat reklamu opakovaně či jen jednou. Mohu ji poslat jako HTML či text. No a pochopitelně se nejedná o SPAM protože jsou to vždy vyžádané e-maily. IMS má přes 90 komerčních www. Řada z nich poskytuje e-mail informace a v nich IMS poskytuje reklamu. Naše služba není jedna databáze, ale normální práce se servery skupiny IMS. Pro nás není reklama v e-mailech v plenkách. IMS ji prodává více jak rok. No a to je všechno co k tomu lze říci. S přátelským pozdravem Ivan Fuksa -----Original Message----- From: JIří Hlavenka [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Tuesday, December 19, 2000 11:15 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Pane Fukso, při vší úctě ke konkurentovi jsem žádnou takovou nabídku na www.ims.cz nenašel, pokud v to nepočítáte tu ukázečku na http://www.ims.cz/new/email.asp. Ono to totiž na rozdíl od bannerů, které jsou standardní a každý ví, o co se jedná (tj. stačí napsat "banner na www.krkavec.cz, 360-990 Kč/CPT" a je vše jasné), ale u mailu to tak jasné není, protože je nutné vědět: - jaká je to databáze (jak velká, jak aktuální, odkud sebraná, profil příjemců, jaké procento tvoří freemailové servery) - jak často, jakou formou atd. se mailblast provádí - jak příjemci mailu vyjádřili souhlas s tím, že budou dostávat reklamní maily (což je velmi důležité, protože pokud pošlete mailblast na "pochybnou" databázi, pak budou lidé nadávat inzerentovi, že je spamuje, nikoli reklamní agentuře) atd. atd. Takže je vidět, jak je mailová reklama ještě v plenkách. ----- Original Message ----- From: Ivan Fuksa <Ivan.Fuksa@mia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:50 AM Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Reklama ve e-mailu je běžnou součástí nabídky komerční sítě IMS. Dá se zasílat text i HTML forma a dá se pochopitelně měřit i odezva (za předpokladu že je čtenář on-line) Pokud chcete mohu Vám poslat ukázky již realizovaných kampaní. Úspěšnost je vyšší než u klasické bannerové inzerce. Při zachování určitých postupů se dá i přiřadit banner skupině uživatelů. Tím nemyslím dělení dle adresáře firmy. Jedná se o SW. Reklama v e-mailu je účinná. Samotná tato diskuse je ukázkou. Ivan Fuksa Project Manager M.I.A., a.s., Jaselská 6/275, 160 00 Praha 6, Czech Republic Tel.: +420 (2) 2431 4334, fax: +420 (2) 3332 6313 E-mail: ivan.fuksa@mia.cz, web: http://www.mia.cz, -----Original Message----- From: Petr Bartoň [mailto:barton@lundegaard.cz] Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:09 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto bych zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se zkus enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.): A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to 1) na "hornich pozicich" 2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?) 3) na konci e-mailu 4) popripade jinde B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML? 1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML mail klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.) 2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A? :) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data? Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek. Petr Barton Lundegaard > -----Original Message----- > From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk] > Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) > > > > ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a > napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou > nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu, > ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily > z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde. > > > -----Original Message----- > > > btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost. > > > > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla, > > kolik maji zatim > > hitu, krome toho meho, na band-x.cz? > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST