RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)

From: Ivan Fuksa (Ivan.Fuksa@mia.cz)
Date: 19. 12. 2000, 11:30 CET


Pane Hlavenka,
já se s vámi naprosto nechci hádat :)). Zůstanu u konstatování faktu co jsem
psal. Že ukázka není na stránkách přeci neznamená že neexistuje :)). Proto
jsem p. Bartoňovi psal že to mohu poslat. 
Já pochopitelně vím kolik e-mailů a komu jednotlivé servery poskytují. Vím v
jaké formě a jak často. Mohu posílat reklamu opakovaně či jen jednou. Mohu
ji poslat jako HTML či text. No a pochopitelně se nejedná o SPAM protože
jsou to vždy vyžádané e-maily. IMS má přes 90 komerčních www. Řada z nich
poskytuje e-mail informace a v nich IMS poskytuje reklamu. Naše služba není
jedna databáze, ale normální práce se servery skupiny IMS.
Pro nás není reklama v e-mailech v plenkách. IMS ji prodává více jak rok.

No a to je všechno co k tomu lze říci.

S přátelským pozdravem
Ivan Fuksa

-----Original Message-----
From: JIří Hlavenka [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Tuesday, December 19, 2000 11:15 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)


Pane Fukso,
při vší úctě ke konkurentovi jsem žádnou takovou nabídku na www.ims.cz
nenašel, pokud v to nepočítáte tu ukázečku na
http://www.ims.cz/new/email.asp.
Ono to totiž na rozdíl od bannerů, které jsou standardní a každý ví, o co se
jedná (tj. stačí napsat "banner na www.krkavec.cz, 360-990 Kč/CPT" a je vše
jasné), ale u mailu to tak jasné není, protože je nutné vědět:
- jaká je to databáze (jak velká, jak aktuální, odkud sebraná, profil
příjemců, jaké procento tvoří freemailové servery)
- jak často, jakou formou atd. se mailblast provádí
- jak příjemci mailu vyjádřili souhlas s tím, že budou dostávat reklamní
maily (což je velmi důležité, protože pokud pošlete mailblast na "pochybnou"
databázi, pak budou lidé nadávat inzerentovi, že je spamuje, nikoli reklamní
agentuře)
atd. atd.
Takže je vidět, jak je mailová reklama ještě v plenkách.


----- Original Message -----
From: Ivan Fuksa <Ivan.Fuksa@mia.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:50 AM
Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)


Reklama ve e-mailu je běžnou součástí nabídky komerční sítě IMS. Dá se
zasílat text i HTML forma a dá se pochopitelně měřit i odezva (za
předpokladu že je čtenář on-line)
Pokud chcete mohu Vám poslat ukázky již realizovaných kampaní. Úspěšnost je
vyšší než u klasické bannerové inzerce. Při zachování určitých postupů se dá
i přiřadit banner skupině uživatelů. Tím nemyslím dělení dle adresáře firmy.
Jedná se o SW.
Reklama v e-mailu je účinná. Samotná tato diskuse je ukázkou.

Ivan Fuksa
Project Manager

M.I.A., a.s., Jaselská 6/275, 160 00  Praha 6, Czech Republic
Tel.: +420 (2) 2431 4334, fax: +420 (2) 3332 6313
E-mail: ivan.fuksa@mia.cz, web: http://www.mia.cz,



-----Original Message-----
From: Petr Bartoň [mailto:barton@lundegaard.cz]
Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:09 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)


Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto bych
zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se zkus
enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.):

A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to
1) na "hornich pozicich"
2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?)
3) na konci e-mailu
4) popripade jinde

B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML?
1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML mail
klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.)
2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A?

:) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data?
Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek.

Petr Barton

Lundegaard



> -----Original Message-----
> From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk]
> Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)
>
>
>
> ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a
> napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou
> nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu,
> ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily
> z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde.
>
> > -----Original Message-----
> > > btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost.
> >
> > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla,
> > kolik maji zatim
> > hitu, krome toho meho, na band-x.cz?
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST