Podle mych zkusenosti je v BB ted za 1.000.000 kreditu asi 800.000 impresi, ale tezko rici, jak to bude do budoucna s vyprodanosti systemu... U Linxe je to podstatne slozitejsi: za nasporene kredity jde cilit: na obecne kategorie (zdravi, pocitace, on-line sluzby...) s koeficientem 1,00 az 1,50 dle kategorie - pocet impresi je pocet kreditu deleno koeficient na reklamni packy (Zive, Informacni technologie, Hudba a MP3...) s koeficientem od mirne vice nez 1 az po vice nez 2,5 - pocet impresi opet pocet kreditu deleno koeficient Tzn. za 1.000.000 kreditu v Linxovi lze poridit od 400.000 do 1.000.000 impresi v zavislosti na atraktivite ploch a presnosti cileni. U BB jde navic jak o horni, tak o dolni plochy, u Linxe jen o horni, ovsem vliv na ucinnost je nejasny. Jak jsem napsal ve svem nedavnem clanku na Lupe, soucasny adekvatni vymenny pomer je ted IMHO bud 1:1, nebo mirne ve prospech BB. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz on-line marketing, Atlas.cz -----Original Message----- From: Adam Hauner [mailto:aha@pinknet.cz] Sent: Monday, December 11, 2000 5:41 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Kredity Billboardu vs Linxe Zdravim, stale mi jeste neda spat diskuze o nevyhodnosti pomeru 1:1 pri vymene Billboardu a Mr.Lin(X)e, dano je to asi tim, ze jsem nikdy druhou uvedenou sluzbu nepouzival. Dnes je to na BB tak, ze za kazdy zobrazeny banner ziskam 1 kredit (resp. 0.5 za ctverec a 0.25 za ikonu). Pokud z techto ziskanych kreditu zobrazuji, odecita se mi za kazdou impresi 1 az 2 kredity. Tzn. ze za 1 milion kreditu ziskam rozhodne stejne nebo vice nez 500.000 impresi, pricemz "vice" je mensi nez 1 milion. Vyvozeny (ale nepodlozeny) zaver tedy zni, ze prumerne za milion kreditu jsem schopen protocit cca 700 tisic impresi (rad uslysim alespon trochu podlozene nazory na onu prumernou sumu). A ted by mne zajimalo, jak obdobna vec funguje na Linxu? -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.postcard.cz/ ]=- -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST