Dobry den. Je pravda, ze to muze vzniknout klikani na stejne nactene strance. Zpravidla tim, ze nekdo ne prilis znaly prace s prohlizecem si otevira odkaz z banneru v novem okne a nevsimne si jiz otevrenych oken s pozadovanym odkazem. Takze banner, ktery se zobrazuje velmi malo muze vykazovat hodnoty vyssi jak 100%. To ale neni vysvetleni tohoto pripadu. V tomto pripade je ale problem jiny. Banner (dotaz na data o predani URL banneru a URL banneru)tohoto serveru neni vic jak tyden vysilan (nastavene 100% sporeni= ignorovani pro vyber) z dat Mr.Lin(x)e, ale click se zpracuje a ulozi. Duvodem je, ze stranky, kde se kdysi uvedeny banner serveru zobrazil jsou ulozeny v cache nejake proxy a ta je pri pozadavku na ty same stranky vraci z cache vcetne ulozeneho kodu a banneru. O zpusobu prace cache proxy a snaze o maximalni optimalizaci (snizeni) prenosu snad nemusim psat. Jiri Waisser http://mr.linx.cz Administrator reklamniho systemu Mr.Lin(x) => -----Original Message----- => From: Marek C. Fábry [mailto:marekf@pinknet.cz] => Sent: Wednesday, November 15, 2000 8:46 PM => To: reklama@nawebu.cz => Subject: OT: Mr. Linx :) => => => Zdravim, => => uz jste mel nekdo nekdy uspesnost banneru 100%? A co treba 700%? Ja => mel to stesti :-) => => Odesílatel: administrator@linx.cz <administrator@linx.cz> => Pøedmìt: Denni statistika serveru za den: Utery => Datum: 15. listopadu 2000, 11:35:01 => => ----------------------------------------------------------- => Denni statistika serveru za den: Utery 14.11.2000 => ----------------------------------------------------------- => Server: Depeche Mode CZ => => [...] => => Prehled zobrazovani Vaseho banneru (pro obdobi) => Impressions: 1 => Clicks: 7 => Click Rate (CR): 700% => => S pozdravem, => Marek Fabry => => => => ----------------------------------------------------------------- => --------- => Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: => http://reklama.nawebu.cz/ =>
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST