Re: televizni reklama

From: Vojtìch Kozlík (kozlik@advico.cz)
Date: 12. 10. 2000, 16:59 CEST


Rovnez pekny den,
z me zkusenosti se napriklad televizni reklama na zvykacky, prestoze pomerne vyrazne komunikovala URL, neodrazila temer vubec na navstevnosti stranek. Co se tyce castejsiho zviditelnovani internetovych projektu na obrazovkach, jedna se dle meho spise o zviditelneni znacky a zapamatovani si souvislosti. Primy dopad je druhorady, snaze vsak TV reklamou vecer pouceny uzivatel zareaguje druhy (ci jeden z dalsich nasledujicich) den na banner inzerenta a v neposledni rade az vyrukuje s nejakou novou sluzbou, tak vsichni razem vedi "o koho preci jde".
S pozdravem

Vojtech Kozlik
kozlik@advico.cz 
  ----- Original Message ----- 
  From: Petr_Planeta 
  To: reklama@nawebu.cz 
  Sent: Friday, October 13, 2000 4:45 PM
  Subject: televizni reklama


  Preji pekny den,
  zaznamenali jste v posledni dobe cim dal vyssi pocet internetovych adres v televizi? Pripadne dokonce i "ryze" internetovych reklam " NOKIA GAME " a "Kousni a surfuj"? Pred nejakou dobou se tu resilo, ze televizni reklama se "moc nevyplati", ale ted se zacina v televizi objevovat stale vice - myslite si, ze to je jen ted momentalni moda, nebo ze to ma do budoucna nejakou cenu? Chtel bych se zeptat hlavne zastupcu medialnich agentur - jak to vidi s poptavkou "internetovych projektu pro reklamu v televizi"?
  Jen takovy poznatek - je nutno uznat ze JAKAKOLI televizni reklama dost zvedne navstevnost celeho "ceskeho internetu"...
  P.S. Ad nikagame - konecne je videt, ze tu akci pripravil nekdo, kdo internetu trosku rozumi :-))
  S pozdravem
  Petr Samcenko



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST