Re: Nove okno a efektivita

From: Michal Krause (michal@krause.cz)
Date: 21. 09. 2000, 20:03 CEST


On 21/09/2000, Martin Kopta wrote:

> V televizi si pro reklamu pronajimate urcity casovy usek. Kdyz uplyne,
> reklama uz nema na obrazovce co delat. Na webu si pronajimate plochu.

O to preci vubec nejde. Co je podstatne je mira vtiravosti reklamy, to
jak moc zasahuje do nosneho media. Je jedno, ze se v televizi prodava
reklama na cas a na webu na shlednuti. Dulezite je, aby reklama nebyla
vyzdvizena nad vlastni obsah.

S pozdravem
--
Michal Krause                                                      /\
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu     /\/  \
email: mike@navrcholu.cz ______ http://www.root.cz/ ______ NAVRCHOLU.cz

                           Penguino  veritas                           



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST