Poptávka na tento druh reklamy občas je. Stejně jako u zvukových bannerů se však individuálně dohadujeme s konkrétním serverem. Rozšíření brání nechuť serverů a výrazná podobnost s reklamou na er. stránkách. Malé okno s odkazem až tak moc pro závadu není. Problémem však může být velikost okna. Pro informaci. Z těchto důvodů síť IMS nepoužívá po kliknutí na banner otevření v novém okně. Běžný uživatel si nic nenainstaluje, protože to neumí, případně mu to nedovolí správce sítě. Ivan Fuksa M.I.A., a.s., www.mia.cz -----Original Message----- From: Adam Hauner [mailto:aha@pinknet.cz] Sent: Tuesday, September 19, 2000 7:32 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Nove okno a efektivita On Tue, 19 Sep 2000, Jan Kukucka wrote: > mate ze svych serveru nejakou zkusenost s reklamou pomoci otevreni maleho > vyskakujiciho okna (pop-up), ktere informuji o sluzbe nebo produktu. > Zajimalo by mne jak reaguji navstevnici stranek, jak je na tom CR a cokoli > dalsiho co Vas napadne. Silne negativne... > V rozprave na minulem Invexu byla shoda v tom, ze zdejsi uzivatele jeste na > tento styl reklamy nejsou pripraveni. Myslite, ze uz ano? Ano, jsou jiz pripraveni. Jsou ochotni nainstalovat cokoliv, co je pred touto formou reklamy ochrani. -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=- -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST