RE: koecifienty mr.linxe

From: Martin Kuba (martin.kuba@clark.cz)
Date: 13. 09. 2000, 17:53 CEST


Rad bych zde pokud mozno co nejjednoduseji odpovedel na dotaz Mirka Kucery
ohledne kreditniho koeficientu pri zadavani kampani.

Kreditni koeficient byl zaveden spolu se zadavanim kampani na uzsi cilove
skupiny, popripade servery, aby byl rozlisen prostor, o ktery je eminentni
zajem od prostoru, o ktery zase takovy zajem neni, a to bez ohledu na to,
kolik ktery provozovatel serveru ziska kreditu za svoji poskytnutou plochu.

Dusledky: Vsichni ziskavaji za sve poskytnute impresse stejne kredity, ale
sami se mohou rozhodnout podle ceny jednotlivých balíčků nebo serverů jak s
nimi naloží. Existují cílovky, kde kreditni koeficient je vyšší než 1, ale
samozřejmě jsou i cílovky, kde je kreditní koeficient menší než 1. (treba
Automoto za 0,84 http://mr.linx.cz/target_detail.asp?pack=32 tj.: za 840
kreditů získáte 1 000 zobrazení banneru).

Volba je tedy na spravci serveru jak s kredity naloží. Jenom připomínám, že
kreditní koeficient platí JEN pro kampaně a běžná výměna, tak jak ji znáte z
výměnných systémů probíhá v poměru 1:1.

Mohl bych samozrejme tema jeste vice rozebrat, protoze je velice zajimave a
vsechny dusledky nejdou zpausalizovat do 2 odstavcu, ale nepredpokladam, ze
je potreba resit v teto konferenci vlastnosti reklamniho systemu Mr.Lin(x),
nebot jistě nebude pro všechny účastníky zajímavé.

Martin Kuba
Mr.Lin(x)

Více na http://Mr.Linx.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST