Re: vymena impresi

From: Jirka Lahvicka (lahvicka@ignum.cz)
Date: 13. 08. 2000, 12:22 CEST


S tim nesouhlasim - podle me se ted Mr.Linx dost zlepsil (co se tyka
prehlednosti).
Velmi zajimavy je AdShop - zrejme uz jde konecne cilit primo na konkretni
servery, i kdyz v praxi jsem pri objednavce skoncil u chybove hlasky, ale to
jsou snad jen porodni bolesti.
Koeficienty se mi take prilis nelibi, ale na druhou stranu pri objednane
kampani Linx zobrazi zpravidla o nekolik desitek procent impresi vice (asi
se nedari prognozy) - a ktery system vam tohle nabidne :-)?
Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz
Miss Internet, http://www.cybermiss.cz



----- Original Message -----
From: ing. Jiří Hanečka <hanecka@main.trade-cz.com>
To: <reklama@nawebu.cz>; Miroslav Kucera <miroslav.kucera@interval.cz>
Sent: Wednesday, September 13, 2000 10:39 AM
Subject: Re: vymena impresi


> Linx uz to ma prehane rozpitvane. Nekdy uz ani clovek nechape, na co ty
> kudrlinky vlastne jsou.
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST