S tim nesouhlasim - podle me se ted Mr.Linx dost zlepsil (co se tyka prehlednosti). Velmi zajimavy je AdShop - zrejme uz jde konecne cilit primo na konkretni servery, i kdyz v praxi jsem pri objednavce skoncil u chybove hlasky, ale to jsou snad jen porodni bolesti. Koeficienty se mi take prilis nelibi, ale na druhou stranu pri objednane kampani Linx zobrazi zpravidla o nekolik desitek procent impresi vice (asi se nedari prognozy) - a ktery system vam tohle nabidne :-)? Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz Miss Internet, http://www.cybermiss.cz ----- Original Message ----- From: ing. Jiří Hanečka <hanecka@main.trade-cz.com> To: <reklama@nawebu.cz>; Miroslav Kucera <miroslav.kucera@interval.cz> Sent: Wednesday, September 13, 2000 10:39 AM Subject: Re: vymena impresi > Linx uz to ma prehane rozpitvane. Nekdy uz ani clovek nechape, na co ty > kudrlinky vlastne jsou. > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST