---> Dobry den, > Kdyz jsme u tech sloganu, nemate nekdo zajem o cloveka, kterej > dokaze vymyslet slogan na kdejakou ptakovinu? ---> Tohle jsme zrovna nad poslanim copywriteru s kolegy trochu premysleli :) Dosli jsme k nazoru, ze bychom to nechteli delat za zadne penize. Kazdemu kolem je totiz jasne, ze slogan dokaze vymyslet taky, jenomze vsichni maji momentalne na praci neco uzitecnejsiho nez vymyslet neco jako nevaz se, obnaz se. ---> Navic, jak je potom pro takoveho 'writera deprivujici, kdyz mu 'creativci' na posledni chvili zmeni layout a klient rozpocet, a on musi tri strankovy text nacpat do dvou odstavcu. Pak si to ve studiu stejne operator upravi tak, aby se mu to pekne zalamovalo. ---> A nakonec, kdyz jde vsechno do finale, nachomitne se k pocitaci nahodou kuryr, kterej slovo po slove rozebere kazdou vetu, aby dokazal, ze nema smysl a ukaze na pravopisny chyby. ---> Jojo, mam rad tenhle svet reklamy :) ---> Hodne stesti pri hledani zamestnani. =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST