Re: Banner bez URL

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 31. 07. 2000, 16:15 CEST


> > (podle mne vzdy casova kampan za stejny peniz udela vice muziky, protoze
> je levnejsi).
> 
> A z ceho tak usuzujete?

Ono asi jak u ktere agentury. Pokud je celkove kampan nudna a
nenapadita, pak ji cas opravdu muze trochu pomoci (behem delsi doby se
proste par lidi, kteri kliknou, najde).

Ovsem atraktivni aktivni banner, ktery vede na atraktivni aktivni
stranky, to je samozrejme prasatko plne zlataku. A muze bezet treba jen
par dni. A atraktivita je vec velmi osidna. Zeptejte se Martina na
"Internet je vul". 8^)


	Mirek Hlavicka
	AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST