Jeden problem: sledovani kampane z vysledku kampane bez meritelnych hodnot je nesmysl, jelikoz vysledky prodeje ovlivnuje daleko vice faktoru, nez pouze reklama. Byt na tom zavisle Vase misto, asi by jste se pekne osival :) Petr Hubner -----Original Message----- From: ing. Jiří Hanečka [mailto:hanecka@main.trade-cz.com] Sent: Monday, July 31, 2000 3:44 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Banner bez URL prominte, blbe jsem to napsal : vyhodil bych manazera, ktery objednal drazsi kampan s CTR (jen kvuli zmereni nejakych 0.28%) misto kampane na urcite casove obdobi bez jakychkoliv mereni a bez pocitani zobrazeni (podle mne vzdy casova kampan za stejny peniz udela vice muziky, protoze je levnejsi). A je na manazerovi (na to je manazerem), aby na trzbach v obchodech poznal, zda-li tato reklama na inetu mela nejaky ucinek nebo ne. Pokud se nejaky manazer bude zastitovat CTR 5% ale obchod pujde od 10 k 5 pak je nekde chyba. A to treba prave to, co trapi dnes i US inetovy trh, ze sice reklamy maji "uspech", investori davaji many, a najednou je tu krach. Protoze se jaksi v te zmeti CTR a jinych prehrsle vysledku ztraci onen puvodni zamer, a to VYDELAVAT PENIZE. Od: Tomas Krause <tom@navrcholu.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 31. července 2000 17:31 Předmět: Re: Banner bez URL >Dne 31.7.2000 ing. Jiří Hanečka napsal(a) > >> A myslite si, ze klikani na banery ma nejakou souvislost s obchodnim >> uspechem kampane. Tedy je nejakym pofidernim click rate ale skutecnym >> odbytem na pultech prodejen? >> O jak mnoho je uspesnejsi kampan s klikacim banerem s click rate 0.28% a o >> co je horsi kampan s neklikacim banerem, tedy s click rate 0.0%. Podle mne >> matematicky o 0.28 %, tedy temer NULA !!!! >> A Vy jako reklam,ni agentura se nebudete stydet predat inzerentovi tento >> udaj ? >> Vzdyt on je uplne k smichu. >> Za takovou kampan bych se stydel. >> A PR manazerovi toho inzerenta bych dal hodinovou vypoved za to, ze vubec za >> takovou reklamu - PASKVIL - vubec zaplatil. > >Nezda se Vam, ze si trochu odporujete? Nejprve reknete, ze CTR je neco >pofiderniho, co nema valnou vypovidaci hodnotu o uspechu kampane (s tim >se da myslim ve vetsine pripadu souhlasit) a vzapeti reknete, ze byste >hned vyhodil PR managera, ktery zaplatil za kampan s CTR 0.28%. Takze je >CTR udaj, ktery ovlivnuje uspech kapmane nebo ne? > >-- > S pozdravem Tomas Krause > >--------------------------------------------------------------------- >--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- >--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- >--------------------------------------------------------------------- > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST