No kdyz jsi me takhle vyzval, tak uz musim :). Myslim, ze tady nejde nutne o vernost, ale o "alternativni marketingovou metodu", o zpusob, jak dat o sobe aspon urcitemu mnozstvi lidi vedet, kdyz uz z jakehokoli duvodu nechci nebo nemohu investovat do standardni reklamy, sponzorstvi, partnerstvi atd. Domnivam se, ze verny zakaznik se da ziskat pouze tak, ze nabidnete zajimavou sluzbu/produkt a provozujete ji v nemenne vysoke kvalite a s perfektnim supportem zakaznika, NEZKLAME JEJ. Takze to muze byt uzivatel fazole.cz i kdokoli jiny. Fazole.cz jsou ceskou obdobou mypoints.com, coz je v USA prezentovano jako velka "success story". Do Mypoints.com jsem se sveho casu prihlasil a pak rychle odhlasil, protoze jsem byl zdesen, jake udesne ....viny me chodily do mailboxu. Jsem trosku skeptik v tom, zda budou modely vymyslene pro USA a i tam uspesne nejak automaticky fungovat i u nas, vetsinou tomu tak neni. > -----Original Message----- > From: Adam Hauner [mailto:aha@pinknet.cz] > > Pokud mohu cist ze vsech stran, tak uzivatele, kteri dostavaji neco > zadarmo, nepatri mezi ty verne. Myslim, ze Jirka Hlavenka ma > todle tema > lepe nastudovane - pridas neco? =)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST