Re: Banner porusujici autorska prava

From: Libor Novacek (libor.novacek@novacomp.cz)
Date: 28. 07. 2000, 00:44 CEST


Martin Kuba wrote:
> 
> Mr.Lin(x) nema nastroje na to, aby zjistil, zda ten, kdo propaguje timto
> bannerem ma autorska prava k pouzitemu motivu nebo ne. 

a co zkusit jako nastroj e-mail? Ten byste v ClarkNet Projectu mit mohli :-)))))

> Nicmene ve chvili,
> kdy nektery z drzitelu autorskeho prava se prokaze, ze dany banner tato
> prava porusuje, pak samozrejme budeme iniciovat jeho stahnuti.

Az to majitel autorskych prav zjisti, bude on sam tim, kdo bude
iniciovat jeho stahnuti :-))) navic podle toho, co u vas ctu, by
se mel inzerent zabyvat jeste timto:

http://mr.linx.cz/member/kodex.asp

>>> >12) Reklama nesmí zobrazovat žádné žijící osoby a ani na žádné žijící osoby nijak
>>> >odkazovat v případě, že s tím tyto osoby předem výslovně nesouhlasí.

Pokud se vam donese, ze Claudia Schiffer a dalsi celebrity s tim predem vyslovne
nesouhlasily, tak predpokladam, ze banner take zakazete tocit. Jinak asi neni duvod, ze?

>>> >11) Reklamy nesmí svým všeobecným vzhledem, vyobrazeními, použitím sloganů,
>>> >vizuálních prezentací, hudby či zvukových efektů být podobné jiným reklamám tak,
>>> >že by bylo pravděpodobné zavádění či zmatení spotřebitele či využiti výsledků
>>> >cizích nápadů a pracovního úsilí. 

            ^^^^^^^ co je to vysledek ciziho napadu, kdyz jej zakazujete?
Nebyl napad nekoho ciziho udelat bannery z GUI Windows? A vysledkem toho
napadu ten banner?

> Martin Kuba
> Mr.Lin(x)

Libor Novacek



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST