Martin Kuba wrote:
>
> Mr.Lin(x) nema nastroje na to, aby zjistil, zda ten, kdo propaguje timto
> bannerem ma autorska prava k pouzitemu motivu nebo ne.
a co zkusit jako nastroj e-mail? Ten byste v ClarkNet Projectu mit mohli :-)))))
> Nicmene ve chvili,
> kdy nektery z drzitelu autorskeho prava se prokaze, ze dany banner tato
> prava porusuje, pak samozrejme budeme iniciovat jeho stahnuti.
Az to majitel autorskych prav zjisti, bude on sam tim, kdo bude
iniciovat jeho stahnuti :-))) navic podle toho, co u vas ctu, by
se mel inzerent zabyvat jeste timto:
http://mr.linx.cz/member/kodex.asp
>>> >12) Reklama nesmí zobrazovat žádné žijící osoby a ani na žádné žijící osoby nijak
>>> >odkazovat v případě, že s tím tyto osoby předem výslovně nesouhlasí.
Pokud se vam donese, ze Claudia Schiffer a dalsi celebrity s tim predem vyslovne
nesouhlasily, tak predpokladam, ze banner take zakazete tocit. Jinak asi neni duvod, ze?
>>> >11) Reklamy nesmí svým všeobecným vzhledem, vyobrazeními, použitím sloganů,
>>> >vizuálních prezentací, hudby či zvukových efektů být podobné jiným reklamám tak,
>>> >že by bylo pravděpodobné zavádění či zmatení spotřebitele či využiti výsledků
>>> >cizích nápadů a pracovního úsilí.
^^^^^^^ co je to vysledek ciziho napadu, kdyz jej zakazujete?
Nebyl napad nekoho ciziho udelat bannery z GUI Windows? A vysledkem toho
napadu ten banner?
> Martin Kuba
> Mr.Lin(x)
Libor Novacek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST