Martin Kuba wrote: > > Mr.Lin(x) nema nastroje na to, aby zjistil, zda ten, kdo propaguje timto > bannerem ma autorska prava k pouzitemu motivu nebo ne. a co zkusit jako nastroj e-mail? Ten byste v ClarkNet Projectu mit mohli :-))))) > Nicmene ve chvili, > kdy nektery z drzitelu autorskeho prava se prokaze, ze dany banner tato > prava porusuje, pak samozrejme budeme iniciovat jeho stahnuti. Az to majitel autorskych prav zjisti, bude on sam tim, kdo bude iniciovat jeho stahnuti :-))) navic podle toho, co u vas ctu, by se mel inzerent zabyvat jeste timto: http://mr.linx.cz/member/kodex.asp >>> >12) Reklama nesmí zobrazovat žádné žijící osoby a ani na žádné žijící osoby nijak >>> >odkazovat v případě, že s tím tyto osoby předem výslovně nesouhlasí. Pokud se vam donese, ze Claudia Schiffer a dalsi celebrity s tim predem vyslovne nesouhlasily, tak predpokladam, ze banner take zakazete tocit. Jinak asi neni duvod, ze? >>> >11) Reklamy nesmí svým všeobecným vzhledem, vyobrazeními, použitím sloganů, >>> >vizuálních prezentací, hudby či zvukových efektů být podobné jiným reklamám tak, >>> >že by bylo pravděpodobné zavádění či zmatení spotřebitele či využiti výsledků >>> >cizích nápadů a pracovního úsilí. ^^^^^^^ co je to vysledek ciziho napadu, kdyz jej zakazujete? Nebyl napad nekoho ciziho udelat bannery z GUI Windows? A vysledkem toho napadu ten banner? > Martin Kuba > Mr.Lin(x) Libor Novacek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST