Martin Kopta wrote: > ---> Nevidel jsem ty bannery, ale vcasna informovanost o nejake udalosti, > byt je to katastrofa, je opravdu dulezita. Rekneme, ze nekde bouchne > elektrarna, taky bych radeji videl po par minutach v reklamnim systemu > informaci, nez cekal nejakou dobu v nejistote. V pripade havarie elektrarny, ktera potencialne ohrozuje siroke okoli jiste neni pochyb o dulezitosti upozorneni, ale v pripade havarie letadla u Parize jde z meho pohledu spise o honbu za senzaci. Navic takto castecna senzacechtiva informace muze byt i skodliva. Priklad ze zivota (je to cca 2 roky): Predstavte si, ze na dalnici u Mnichova havaroval autobus s ceskymi turisty jedoucimi na dovolenou do Spanelska. Takovato informace se objevi ve zpravach na najmenovane televizi. Nic vic nic min. Shodou okolnosti vas blizky pribuzny zrovna jel do Spanelska na dovolenou a docela dobre by se mohlo stat, ze byl prave v tom havarovanem autobuse. Tato informace NIKOMU nepomohla - pouze vydesila spoustu lidi, jejichz pribuzni a znami treba mohli v tom autobuse byt. Samozrejme se muzete obratit na TV Xxxx, ktera s tim prisla, ale ti vam moc nereknou, protoze nic moc vic nevedi. Taky zavolate na cestovku, ale jelikoz uz je 10 vecer - taky zadny uspech. Jako posledni moznost zkusite Ceskou ambasadu v Berline, kde Vam reknou jen ze nemaji hlaseny zadne obeti na zivotech. Takze takovato "senzace" akorat pomohla k vydeseni nekolika desitek (stovek?) lidi a ke zvyseni zisku Telekomunistu. Co dal? Pomohlo to jeste nekomu? A co havarie Concordu - pomuze vam, nebo vasim ctenarum, ze "budete pri tom"? Michal Ludvig
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST