Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 19. 07. 2000, 10:55 CEST


Miroslav Kucera wrote:

> ja protim nemu zbrojim z toho duvodu, ze jsou nejake tlaky zakazat OS
> reklamu. 

Neni OS reklama jako OS reklama. Pro mne je spatnou OS reklamou banner,
na nemz je otazka (treba "Chcete se podivat na Interval ?", tlacitka
"Ano" a "Ne" a stisteni tlacitka NE mne stejne prenese na jiny server.
To je podle mne VELMI NEFER jednani. Pritom staci velmi malo - u
banneru, kde se da definovat klikaci mapa, udelat kolem tlacitka "NE"
neaktivni oblast. Druhy zpusob jsem tu naznacil vcera. Na obe tlacitka
napsat "souhlasnou" verzi, coz bude jednak trosku veselejsi, druhak to
nikoho nesplete a hlavne ten banner nebude lhat. Reklama muze prehanet.
Reklama muze HODNE prehanet. Ale nesmi lhat. A o to mi jde. Vetsina OS
banneru lze. Nejde mi o zakaz OS reklamy. Jde mi o zakaz lzive, podvodne
reklamy. V soucasne dobe tvori nejvetsi procento lzive reklamy OS
bannery.

Je to naprosto stejne, jako kdybych na konec tohoto mailu napsal "Pokud
nechcete dostavat muj reklamni mail, odpovezte "NE" " a pak vam zasilal
moje reklamni maily bez ohledu na to, co jste odpovedel.


	Mirek Hlavicka
	AKA Scalex

---

Pokud nechcete dostavat muj reklamni mail, poslete reply se slovem "ne"
v subjectu zpravy.

---



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST