---> Dobry den, ---> Myslim, ze v tomhle pripade to tak neni. Takovy banner bych prirovnal spise ke vkladanym ukazkam vyrobku (sampony, zvykacky, prezervativy). ---> omlouvam se za ten prazdny mail, co mi utekl do konference pod rukou =M= -- > Vtip je v tom, ze kdyz ja delam formularovou reklamu, tak ji nedelam proto, > abych oklamal uzivatele, nybrt proto, ze je to snazsi a ucinnejsi. Pokud > bychom tak postupovali podle tohoto kodexu, museli bychom napr. zrusit rich > media banner ve stylu HTML formulare > > =MnK= > > > ----- Original Message ----- > From: "Miroslav Hlavicka" <miroslav.hlavicka@oku-mb.cz> > > > > A neni prave toto o falesnych bannerech > ------- > > 2.1. > > Reklama nesmí být koncipována tak, aby zneužívala důvěru spotřebitele či > využívala nedostatku jeho zkušeností či znalostí, či jeho důvěřivosti. > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST