Re: Jeste kousek z kodexu

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 18. 07. 2000, 16:16 CEST


---> Dobry den,

---> Myslim, ze v tomhle pripade to tak neni. Takovy banner bych prirovnal
spise ke vkladanym ukazkam vyrobku (sampony, zvykacky, prezervativy).

---> omlouvam se za ten prazdny mail, co mi utekl do konference pod rukou

=M=

--
> Vtip je v tom, ze kdyz ja delam formularovou reklamu, tak ji nedelam proto,
> abych oklamal uzivatele, nybrt proto, ze je to snazsi a ucinnejsi. Pokud
> bychom tak postupovali podle tohoto kodexu, museli bychom napr. zrusit rich
> media banner ve stylu HTML formulare
> 
> =MnK=
> 
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Miroslav Hlavicka" <miroslav.hlavicka@oku-mb.cz>
> 
> 
> 
> A neni prave toto o falesnych bannerech
> -------
> 
> 2.1.
> 
> Reklama nesmí být koncipována tak, aby zneužívala důvěru spotřebitele či
> využívala nedostatku jeho zkušeností či znalostí, či jeho důvěřivosti.
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST