...a co co prevratneho jde - vzdyt to je prece jen oznaceni "inzerce" na inzeratem v MFD nebo "reklamni projekt" ve Quo napriklad... Obvykle pismem o velikosti 4-6 bodu. Vzdyt naprosto totez jako baner v ramecku. Nic noveho pod sluncem. Radek Spidla > kez by tak skutecne vypadala vsechna reklama. Opravdu by to pak bylo jako > "ciste vino". > > > > Mirek Hlavicka > > AKA Scalex > > > > > >--------------- > >KAPITOLA V. > > > >IDENTIFIKACE INZERÁTŮ TI©TĚNÝCH VE STYLU REDAKČNÍHO MATERIÁLU > > > >1. > >Vąechny osoby zapojené do vyhotovení či publikace inzerátu mají za > >povinnost zajistit, aby kdokoliv se na inzerát podívá, okamľitě a bez > >podrobného čtení viděl, ľe jde o inzerát a nikoliv o redakční materiál. > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST