RE: Fake OS bannery v tisku

From: Radek ©pidla (radek.spidla@spidla.cz)
Date: 18. 07. 2000, 13:44 CEST


...a co co prevratneho jde - vzdyt to je prece jen oznaceni "inzerce" na
inzeratem v MFD nebo "reklamni projekt" ve Quo napriklad... Obvykle pismem o
velikosti 4-6 bodu.  Vzdyt naprosto totez jako baner v ramecku. Nic noveho
pod sluncem.

Radek Spidla


> kez by tak skutecne vypadala vsechna reklama. Opravdu by to pak bylo jako
> "ciste vino".
> >
> > Mirek Hlavicka
> > AKA Scalex
> >
> >
> >---------------
> >KAPITOLA V.
> >
> >IDENTIFIKACE INZERÁTŮ TI©TĚNÝCH VE STYLU REDAKČNÍHO MATERIÁLU
> >
> >1.
> >Vąechny osoby zapojené do vyhotovení či publikace inzerátu mají za
> >povinnost zajistit, aby kdokoliv se na inzerát podívá, okamľitě a bez
> >podrobného čtení viděl, ľe jde o inzerát a nikoliv o redakční materiál.
> >
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST