---> Dobry den, > Proc ho budete odpojovat? Nechate se presvedcit internetovymi "fachidioty", > kteri vice nez uspesnost reklamy zboznuji netiketu, ktera podle meho nazoru > v jejich ocich zastupuje spravedlivy svet bez svaru a nenavisti? Stezoval > si uz nejaky konzument reklamy? Nebo dva? > > Radek Spidla ---> Pane Spidlo, krom toho, ze nejsem zdaleka jeste fachidiot, neb se vic citim lingvistou, chci Vas upozornit, ze prave clovek, ktery je pusobeni Internetu vystaven nejvice, mel by mit moznost kriticky se o nem vyjadrovat. Nebo snad chcete rici, ze pri posuzovani miry hlucnosti sbijecky je treba brat v potaz pouze nahodneho chodce a na cloveka, ktery sbijecku cely den obsluhuje neni treba vubec dat, protoze to je fachidiot? ---> A k te netikete... Internet je od pocatku zalozen na duvere a dobrych mravech. Muzete neustale cist o tom, ze technologie Internetu jsou velmi bezpecne, ale stejne si dvakrat rozmyslite, nez zaplatite platebni kartou. Pokud ICP buduje u klientu nejaky image (treba usedly server o financich), urcite se da i financne vycislit ztrata, kterou mu zpusobi hloupy reklamni banner, ktery otrese duverou klienta serveru. =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST