Myslim, ze v dobe, kdy se u nas prumerna CTR banneru pohybuje okolo 1%, je asi na miste s tim "neco delat" - jinak se na web platici inzerenti z klasickych medii nepohrnou. Vlastne zde naznacujeme inzerentovi nasledujici: "pane, vas banner asi neprijmeme. On totiz MOC LAKA pozornost uzivatele". Tak to se potom nedivme, ze inzerenti nestoji fronty pred nasimi weby. Chapu, ze bzuceni otravuje - mozna by se to dalo *regulovat* tak, ze na rozdil od obrazove animace se zvukova smycka nesmi opakovat (tj. jedno probehnuti a dost). jh > -----Original Message----- > From: Adam Hauner [mailto:aha@pinknet.cz] > Sent: Monday, July 17, 2000 10:38 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Bzucici banner > > > On Mon, 17 Jul 2000, Web Art s.r.o. wrote: > > > neni to televize - dam reload a ctu tutez stranku s jinym > banerem (treba) > > no a kdyz ne tak mam proste smulu a stal sem se obeti ziskuchtiveho > > kapitalisty, jehoz noviny ctu "zdarma" - jen sem proste > tuhle reklamu > > neprehlednul jako obvykle > > Kdyz zacnou majitele ploch umistovat billboardy primo na > silnice v dobre > vire, ze se tim zvysi jejich sledovanost, take jim zatleskame? =) > > Myslim, ze lze podobne veci resit v ramci stranky mene > agresivne - bzucet > muze banner v okamziku, kdy je nad nim mys. > > Zvuk na strankach odmitam osobne ze dvou duvodu - prvnim je > jeho vstup do > mnou zvolene hudebni/zvukove kulisy a zde bych rad upozornil, > ze si lze > tak nejak vybrat, co uvidime, ale daleko hure lze vybrat to, > co uslysime. > Druhym duvodem je casto rozdilne nastavena hlasitost - WAVE > vs CD vs MIDI > vs Line-In. V nekterych pripadech muze jit skutecne o sluch. > > -- > Adam Hauner > > -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=- > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST