Dne 15. 6. 2000 Miroslav Hlavicka napsal: > informace a na prave strane bylo "soupatko". Hodne uspesne byly i > bannery s menicimi se cisly a pokynem "chyt cislo 33 a vyhrajes" a > bannery, napodobujici WinOkna. No neco na tom fakt je. Neco na tom je, ale ta 'uspesnost' je totalne na nic, jak uz zde nekolikrat zaznelo. Pridam priklad z praxe: Asi pred 14 dny jsem posadil poprve pred pocitac svoji 18ti letou svagrovou. Ma mail na centru, tak to tam ruzne prohlizela a najednou najel banner ve stylu 'chcete pokracovat ANO - NE', okamzite k nemu zamirila se slovy 'Tady to po me neco chce'. Kdybych ji nezastavil, klikla by a dostala se nekam, kde by vubec nechapala, co se deje a premyslela by kam se ztratily jeji maily. Takze to je ta uspesnost. Pak ji ale najel banner 'Seznamka.cz', ktery ji take zaujal a hned to chtela zkusit - to je uspesnost, protoze jasne vedela co tam asi tak bude a sla tam za ucelem mrknout na seznamku. S pozdravem Tomas Krause -- --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- ---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST