Dne 15. 6. 2000 Miroslav Hlavicka napsal:
> informace a na prave strane bylo "soupatko". Hodne uspesne byly i
> bannery s menicimi se cisly a pokynem "chyt cislo 33 a vyhrajes" a
> bannery, napodobujici WinOkna. No neco na tom fakt je.
Neco na tom je, ale ta 'uspesnost' je totalne na nic, jak uz zde
nekolikrat zaznelo. Pridam priklad z praxe:
Asi pred 14 dny jsem posadil poprve pred pocitac svoji 18ti letou
svagrovou. Ma mail na centru, tak to tam ruzne prohlizela a najednou najel
banner ve stylu 'chcete pokracovat ANO - NE', okamzite k nemu zamirila se
slovy 'Tady to po me neco chce'. Kdybych ji nezastavil, klikla by a
dostala se nekam, kde by vubec nechapala, co se deje a premyslela by kam
se ztratily jeji maily. Takze to je ta uspesnost.
Pak ji ale najel banner 'Seznamka.cz', ktery ji take zaujal a hned to
chtela zkusit - to je uspesnost, protoze jasne vedela co tam asi tak bude
a sla tam za ucelem mrknout na seznamku.
S pozdravem Tomas Krause
--
---------------------------------------------------------------------
--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST