Velice dobra je take kniha "O reklame" od Davida Ogilvyho - ale to je tak basic material, ze predpokladam, ze hledate spise vetsi advertising hardcore. :-)) Dale doporucuji knihu What makes peoples click on the Web od Jim Sterne - http://www.mcp.com/que/detail_que.cfm?item=0789712350, ktera je jiz konkretne o reklame na internetu a i presto, ze jiz nektere veci zcela neplati je hodne poucna. Martin Kuba Mr.Lin(x) > Mam doma nejakou bichli snad od Grady, ma asi 900 stran, je to preklad, > ovsem hodne orientovana na USA. Mohu zapujcit. > > Mirun > > ----- Original Message ----- > From: Miroslav Hlavicka <miroslav.hlavicka@oku-mb.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, June 15, 2000 2:59 PM > Subject: Literatura o reklame > > > > Zajimalo by mne, jestli existuje na nasem trhu literatura o reklame (v > > cestine) a dale nejake kursy ci seminare na toto tema. Rad bych se > > pripovzdelal. 8^) > > > > > > Mirek Hlavicka > > AKA Scalex > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST