Neni to tak davno,co byl na Linxu banner na www.seznamka.cz ktery mel text "plesate damske prirozeni" nebo tak neco. Vzhledem k tomu, ze se to objevilo na strance (hned za nadpisem), kde byl rozhovor s vyznamnym predstavitelem cirkve - bylo to velice neprijemne. (Nastesti dotycny nebyl plesaty, a jeste na vetsi stesti (pro me) se na tu stranku zrejme nepodival v dobe, kdy tam tento prouzek bezel :-))). Fakt je, ze to nebyla reklama na erotiku, ale na nejaky v podstate seriozni clanek MUDr. Uzla. Ani na samotnem souslovi neni nic spatneho, "damske prirozeni" neni rohodne vulgarni vyraz. Jenomze kdyz se to objevi v takoveto souvislosti, neni to stastne, nehlede na to, ze v tom prece jenom je jakysi dvojsmysl. No a protoze dvojsmyslnych textu je na Linxi zel stale dost, neni to aspon podle mne s tim, ze u nich neni mozna erotika, tak horke. Skoda. Na Billboardu tolik dvojsmyslnych banneru rozhodne neni, coz je pro mne dost dulezity signal. Bedrich Jetelina > Tohle je asi tak na urovni vibratoru (taky to toci Linx) > "Milacku, chci to po Internetu" > http://www.kdmarketing.cz/banner/pointernetu.gif
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST