Nezlobte se, ale to je uz ponekolikate, co odpovidate na nejaky prispevek, aniz vubec vite, o co jde. Doporucoval bych vam se nejprve seznamit s Mr.Linxem (vymenny system) a modulem Mr.Linx Cash (platba provize za plochu, kterou Mr.Linx vyuzije pro placenou reklamni kampan namisto pro vymenu), takhle jen zaplevelujete konferenci nazory sice raznymi, ale povetsinou nepodlozenymi a nesmyslnymi. S pozdravem Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 Miss Internet, http://www.cybermiss.cz Atlas.cz, http://msn.atlas.cz ----- Original Message ----- From: ing. Jiří Hanečka <hanecka@trade-cz.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, June 12, 2000 4:56 PM Subject: Re: Mr. Linx a soutezni kampane > myslim ze toto neni presne. > Kdyz si majitel stranek da na ne MRLinxe, pak asi je mu jedno ze mu tam > naserou Oskara s jeho soutezi, jde o to, ze on z toho ma profit, nebot zase > zato uvidi jeho stranky dalsi klienti. A pokud je neuvidi, tedy ze pomer by > musel byt 1:0, pak je blbej ze setrvava u MrL. > ----------------------------------------------------- > Click here for Free Video!! > http://www.gohip.com/free_video/ > > -----Původní zpráva----- > Od: Libor Novacek <libor.novacek@novacomp.cz> > Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> > Datum: 12. června 2000 16:35 > Předmět: Mr. Linx a soutezni kampane > > > >Zdravim vsechny, > > > >K Mr. Linxu by me zajimal spise nazor na tuto vec: > > > >Mr.Linx Cash umoznuje vyplacet penize tem clenum - poskytovatelum > >obsahu, kteri podepisi smlouvu. Zname vsichni pripad, > >kdy Mr.Linx tocil na serverech, ktere jiz dnes nejsou jeho > >cleny, cizi reklamu za podstatne mene penez, nez by tak > >cinily naklady primo na serverech clenu. > > > >V nedavne dobe jsem si ale vsiml, ze vlastnik obchodnich > >prav k systemu - Computer Press, toci pres Linxe sve > >bannery na souteze, kde dominuje logo napr. Oscara, > >v poslednich dnech logo Juice. > > > >IMHO se propaguje znacka firem na serverech, ktere neuvidi > >ani korunu z techto kampani. Podle Computer Pressu > >a Linxe to totiz neni kampan Oscara nebo Eurotelu, > >ale je to prece soutez Computer Pressu. Co na tom, > >ze se protoci statisice banneru s logy prislusnych > >firem. > > > >Domnivam se, ze je to dalsi tah, jak velice levne > >(t.j. tak, aby majitele serveru utrelui nos) ziskat > >reklamni prostor na ukor nekoho jineho a vytezit > >z nej pro sebe financi vyhodu (klinet zaplati za realizaci > >souteze a ne za vlastni reklamu). > > > >Co vy na to? > > > >Dalsi otazka - nemela by se vymena banneru take zanaset > >do ucetnictvi? Prece jde o druh zdanitelneho plneni a neni mozne > >udelat barter bez danovych dokladu. Setkali jste se > >nekdy s nejakym probleme ohledne DPH a clenstvi ve > >vymennych systemech? > > > >Libor Novacek > >-=#=====================================================#=- > >NOVA Computers, s.r.o., Na Veseli 6/826, 140 00 Praha 4 > >GSM: 0602/727336 tel./fax: 02/421090, 02/4284125 > >internetove aplikace a poradenstvi - http://www.novacomp.cz > >udelejte radost nasi sluzbou: http://www.pohlednice.cz > >pripravujeme pro Vas: http://www.detektiv.cz > >-=#=====================================================#=- > > > >-------------------------------------------------------------------------- > >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST