Tak nejak to chodi. V banerovem reklamnim systemu to v zasade mozne je. Pri pristupu takoveho uzivatele by server odesilal kod (pozadavek) s urcitym personalizacnim klicem. Horsi situace nastava na strane reklamniho serveru. Jelikoz nejsem programator, probiral jsem to s odborniky. Personalizace by musela byt vedena i na strane reklamniho serveru, coz znamena dost slozite technicke reseni. Roman Hlousek marketing manager Mr.Lin(x) -----Original Message----- From: Anonym [mailto:sms@noreply-YT-II-650.cz] Sent: Saturday, June 10, 2000 8:20 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Cilena reklama na necilenem webu Vi nekdo o takovem fungujicim systemu nebo je to novinka? Myslim, ze v zahranici tohle funguje a nejen u banneru. Napriklad pri stahovani programu musite vyplnit formular, kde se vas ptaji obcas i na cislo bot. A tyhle udaje rozhodne nekdo vyuziva. Od posilani cilenych mailu (zaskrtnete, ze chcete dostavat informace) az po reklamu v programech. Je uz docela bezne davat reklamu primo do programu (shareware bez registrace) a pres internet aktualizovat bannery. A pokud program vyzaduje prihlaseni nebo jinak zjisti o jakeho uzivatele jde (pres email, registracni cislo), tak jsou i tyhle bannery cilene. Takova Spedia to zrejme nedela jinak. Borek > My prave teraz chystame moznost cielit reklamu na strankach www.pokec.sk > a www.zoznamka.sk na pohlavie, vek a region. Neskor aj dalsie moznosti. > Toto je uz nieco, co nema ani Seznam. Anonym e-mail: sms@noreply-YT-II-650.cz SMS: sms@noreply-YT-II-650.cz ICQ: -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST