ve sve podstate jsme schopni uzavrit smlouvu s kymkoliv kdo ma ZL. I treba na nakup/prodej. Tady jsou ty nase zakony zase dost derave. A to co mate vy, tak to je naprosto bez problemu. Ale bez ZL, fakt nevim. To jsem tedy na ten Bonton zvedavy Pavel ILLICHMANN produkt manazer Mr.Lin(x) -----Original Message----- From: Jirka Lahvicka [mailto:lahvicka@ignum.cz] Sent: Friday, June 09, 2000 3:54 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Bonton, Linx Zeptejte se Bontonu, ja se tam registroval jako poskytovatel a jedine, co chteli, je cislo bankovniho uctu (dokonce nabizeji ucet u Expandie + mesicni poplatky za vedeni zdarma). Nezobrazila se mi ale smlouva, ktera se zobrazit mela (podle admina systemu bude brzy, zatim je jen zkusebni provoz, naostro od cervence), takze nevim, jestli nebudou mamit ICO dodatecne nebo neco podobneho. Jak je to presne u Linxe? Pokud vim, podminkou je zivnostak na obchodni cinnost nebo neco podobneho, pokud mam jako predmet podnikani Navrhy, uprava a realizace internetovych stranek, jsem uz vyloucen nebo to pod to spada? Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 Miss Internet, http://www.cybermiss.cz ----- Original Message ----- From: Pavel Illichmann <pavel.illichmann@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 09, 2000 3:44 PM Subject: RE: Prosim o kritiku > Vite u nas neni problem abychom zaplatili i nezivnostnikum, ale zkuste na to > najit nejaky rozumny zpusob jak to ucetne udelat. Uz to resime pekne dlouho > a nase zakony jsou opravdu hodne silene. > > Pavel ILLICHMANN > produkt manazer Mr.Lin(x) > > -----Original Message----- > From: Jiri Rydl [mailto:jiri.rydl@sorcerer.cz] > Sent: Friday, June 09, 2000 2:42 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Prosim o kritiku > > > Chapu, jak budou konkurovat z hlediska provozovatelu. Billboard nic a Mr. > Linx jenom zivnostnikovi neco malo zaplati, ale Bonton vsem. A relativne > dost za necilenou reklamu. > Co se tyka prodeje, kdo vi jake ma Bonton kontakty, podle meho vic nez > dobre. A nabidne take dobrou cenu, srovnatelnou s Linxem. > > Jiri Rydl, PR manazer > __________________________ > SorcererWare s.r.o. > http://www.sorcererware.cz > > > > Asi vykoupi reklamni plochy, kde si pak budou delat reklamni > > kampane pro sve > > klienty (pochopitelne za vyssi nez nakupni cenu) a pokud nebudou mit > > placenou reklamu, planuji provadet relativne levnou vlastni kampan. Ovsem > > sami priznavaji, ze jeste neni nic definitivni, tzn. buh vi jak to nakonec > > dopadne... > > Podle me za tu cenu riskuji ohromnou nabidku ploch, kterou nebudou schopni > > financne utahnout ani vyuzit k necemu rozumnemu. Navic mi neni jasne, jak > > chteji konkurovat treba Billboardu nebo Linxovi, kteri v podstate nabizeji > > pro inzerenty totez levneji, protoze maji nulovou nakupni cenu. > > Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 > > Miss Internet, http://www.cybermiss.cz > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST