RE: Prosim o kritiku

From: Pavel Illichmann (pavel.illichmann@cpress.cz)
Date: 09. 06. 2000, 15:44 CEST


Vite u nas neni problem abychom zaplatili i nezivnostnikum, ale zkuste na to
najit nejaky rozumny zpusob jak to ucetne udelat. Uz to resime pekne dlouho
a nase zakony jsou opravdu hodne silene. 

Pavel ILLICHMANN
produkt manazer Mr.Lin(x)

-----Original Message-----
From: Jiri Rydl [mailto:jiri.rydl@sorcerer.cz]
Sent: Friday, June 09, 2000 2:42 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Prosim o kritiku


Chapu, jak budou konkurovat z hlediska provozovatelu. Billboard nic a Mr.
Linx jenom zivnostnikovi neco malo zaplati, ale Bonton vsem. A relativne
dost za necilenou reklamu.
Co se tyka prodeje, kdo vi jake ma Bonton kontakty, podle meho vic nez
dobre. A nabidne take dobrou cenu, srovnatelnou s Linxem.

Jiri Rydl, PR manazer
__________________________
SorcererWare s.r.o.
http://www.sorcererware.cz


> Asi vykoupi reklamni plochy, kde si pak budou delat reklamni
> kampane pro sve
> klienty (pochopitelne za vyssi nez nakupni cenu) a pokud nebudou mit
> placenou reklamu, planuji provadet relativne levnou vlastni kampan. Ovsem
> sami priznavaji, ze jeste neni nic definitivni, tzn. buh vi jak to nakonec
> dopadne...
> Podle me za tu cenu riskuji ohromnou nabidku ploch, kterou nebudou schopni
> financne utahnout ani vyuzit k necemu rozumnemu. Navic mi neni jasne, jak
> chteji konkurovat treba Billboardu nebo Linxovi, kteri v podstate nabizeji
> pro inzerenty totez levneji, protoze maji nulovou nakupni cenu.
> Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291
> Miss Internet, http://www.cybermiss.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST