> Slysel jsem, ze jeden clovek uspesne prodava reklamu v mailech (ne > vzdy solidne ziskanych) jedne pojistovne. > Pro uzivatele je to vzdycky neprijemne, s reklamou na webu se uz > pocita, ale maily do soukrome schranky ... nic moc. > Rozdil je totiz ve vkladani reklamy do mailu, ktery uzivatel chce a > nevyzadanym mailem. > O tom to je. Kdo bych chtel reklamy ve svem osobnim emailu ? Nikdo =>proc tedy existuji databaze cashmail apod ? => protoze maji zisk z kazdeho emailu => kvalita ctenaru a a opravdu realny pocet prectenych mailu je dle MEHO NAZORU nizky. Nevim jestli je posilani reklam na mail pres takoveto databaze to prave. Spis si mysli, ze maji budoucnost e-ziny, ktere dostane po nejake registraci. -msoft-
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST