RE: Komparativni reklama (Was: Re: www.vubectamnemusitechodit.cz)

From: hruby@praha.autocont.cz
Date: 01. 06. 2000, 14:37 CEST


> Jednou z tech zmen je tusim i povoleni komparativni reklamy, ze?
> Zajimalo by me, co si o tom obecne myslite. Uz ted vidim ty bannery "V
> katalogu ABC je dvakrat vice odkazu, nez v DEF a trikrat vice 
> nez v GHI"

A proc ne? Aspon bude nejaka zabava :-) Ale vazne, vzdyt treba priklad 
s AT&T, ktere dokazalo pretahnout sveho casu v USA hodne lidi konkurencnimu
Bellu prave az vylozene drsnou komparativni reklamou ktera zduraznovala 
vady konkurence vesel do dejin reklamy. O mozne ucinnosti tedy asi neni
pochyb.

Z hlediska spotrebitele si zase delam (mozna naivni) nadeji, ze komparativni

reklama bude tlacit vyrobce a prodejce k o neco vetsi otevrenosti.
Jaksi pokud treba bude mit Persil MERITELNE polovicni vydatnost ci
trojnasobny
obsah fosfatu nez Palmex a prodejce Palmexu to da do reklamy, bude se k tomu
vyrobce Persilu muset 
nejak postavit. Dosud ho k tomu nic netlacilo, nebot se takova informace
mohla objevit nanejvys
v nejakem testu, ktery rozhodne nezasahl tak siroky okruh lidi jako poradna
reklamni kampan. 
(Nemusim snad zduraznovat, ze jde pouze o ilustracni priklad, 
o tom jestli je lepsi Palmex ci Persil nemam tuseni). 

TomasHr



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST