> Jednou z tech zmen je tusim i povoleni komparativni reklamy, ze? > Zajimalo by me, co si o tom obecne myslite. Uz ted vidim ty bannery "V > katalogu ABC je dvakrat vice odkazu, nez v DEF a trikrat vice > nez v GHI" A proc ne? Aspon bude nejaka zabava :-) Ale vazne, vzdyt treba priklad s AT&T, ktere dokazalo pretahnout sveho casu v USA hodne lidi konkurencnimu Bellu prave az vylozene drsnou komparativni reklamou ktera zduraznovala vady konkurence vesel do dejin reklamy. O mozne ucinnosti tedy asi neni pochyb. Z hlediska spotrebitele si zase delam (mozna naivni) nadeji, ze komparativni reklama bude tlacit vyrobce a prodejce k o neco vetsi otevrenosti. Jaksi pokud treba bude mit Persil MERITELNE polovicni vydatnost ci trojnasobny obsah fosfatu nez Palmex a prodejce Palmexu to da do reklamy, bude se k tomu vyrobce Persilu muset nejak postavit. Dosud ho k tomu nic netlacilo, nebot se takova informace mohla objevit nanejvys v nejakem testu, ktery rozhodne nezasahl tak siroky okruh lidi jako poradna reklamni kampan. (Nemusim snad zduraznovat, ze jde pouze o ilustracni priklad, o tom jestli je lepsi Palmex ci Persil nemam tuseni). TomasHr
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST