RE: Komparativni reklama (Was: Re: www.vubectamnemusitechodit.cz)

From: Jiri Rydl (jiri.rydl@sorcerer.cz)
Date: 01. 06. 2000, 14:15 CEST


Myslim si, ze to je vec nazoru. Udelate jednu komparativni reklamu, kde
budete lhat a koncite. Pokud napisete nize uvedenou vetu, musite si byt
sakra jisty tim, co tvrdite. Nebo to postavit na daleko "volnejsi" rovine.

Jiri Rydl, PR manazer
__________________________
SorcererWare s.r.o.
http://www.sorcererware.cz


> > Ne, slogany nejsou chraneny nebo o tom nevim, ale urcite je nemozne
> > (podle zatim etickych pravidel, zakony na to nejsou), aby nekdo
> > "parazitoval" na cizim napadu, sloganu, reklame. Psal jsem, ze to bylo
> > pouze posuzovano jako stiznost. Kdyz reknete, ze to nestahnete, tak to
> > nestahnete, k soudu by to asi neslo. Rika se tomu samoregulace :-],
> > ale nyni se pripravuji nejake konkretni zmeny v zakone.
>
> Jednou z tech zmen je tusim i povoleni komparativni reklamy, ze?
> Zajimalo by me, co si o tom obecne myslite. Uz ted vidim ty bannery "V
> katalogu ABC je dvakrat vice odkazu, nez v DEF a trikrat vice nez v GHI"
>
> S pozdravem
> --
> Michal Krause                                                      /\



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST