Myslim si, ze to je vec nazoru. Udelate jednu komparativni reklamu, kde budete lhat a koncite. Pokud napisete nize uvedenou vetu, musite si byt sakra jisty tim, co tvrdite. Nebo to postavit na daleko "volnejsi" rovine. Jiri Rydl, PR manazer __________________________ SorcererWare s.r.o. http://www.sorcererware.cz > > Ne, slogany nejsou chraneny nebo o tom nevim, ale urcite je nemozne > > (podle zatim etickych pravidel, zakony na to nejsou), aby nekdo > > "parazitoval" na cizim napadu, sloganu, reklame. Psal jsem, ze to bylo > > pouze posuzovano jako stiznost. Kdyz reknete, ze to nestahnete, tak to > > nestahnete, k soudu by to asi neslo. Rika se tomu samoregulace :-], > > ale nyni se pripravuji nejake konkretni zmeny v zakone. > > Jednou z tech zmen je tusim i povoleni komparativni reklamy, ze? > Zajimalo by me, co si o tom obecne myslite. Uz ted vidim ty bannery "V > katalogu ABC je dvakrat vice odkazu, nez v DEF a trikrat vice nez v GHI" > > S pozdravem > -- > Michal Krause /\
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST