Re: Reklama IMS

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 29. 05. 2000, 14:37 CEST


> Je to necitlive, ale takovato nahoda je zanedbatelna v porovnani s poctem
> impresi, ktere se protaceji v Billboardu.

To jiste. Ale mit web, u nejz bych chtel pouzit vymenny reklamni system,
dal bych prednost systemu, ktery billboardy lehce cenzuruje (tj. nepusti
do systemu kdeco nebo mi umozni, abych primo urcil, ktere billboardy se
u mne nesmi zobrazovat).

> (nebo jak se to jmenuje) stejne billboardy nezakazala (a ze uz jich par
> zakazala), takze se neda nic delat.

Nejde o zakazani. Ta kampan je ucinna i diky svemu lehce negativnimu
pusobeni (i kdyz duchodci v Praze se radovali, ze se vrati gerojove z
rassiji). Dovedu si predstavit tunu serveru, kam se reklamni kampan
Centra hodi. A taky tunu serveru, kam by prijit nemela. Primo zadavatel
reklamy si mel jeji kontroverznost uvedomit.

> BTW: co myslite, kdyby ten billboard nekdo zakazal, platilo by to i pro
> banner na netu?

Doufam, ze ne. Jsem pro absolutni svobodu slova na Internetu. Zakaz nic
nevyresi. Jestli je ta reklama neeticka a necitliva, je to ostuda te
reklamni agentury a rozumny clovek si u ni kampan vytvorit nenecha.


		Miroslav Hlavicka
		AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST