> Je to necitlive, ale takovato nahoda je zanedbatelna v porovnani s poctem > impresi, ktere se protaceji v Billboardu. To jiste. Ale mit web, u nejz bych chtel pouzit vymenny reklamni system, dal bych prednost systemu, ktery billboardy lehce cenzuruje (tj. nepusti do systemu kdeco nebo mi umozni, abych primo urcil, ktere billboardy se u mne nesmi zobrazovat). > (nebo jak se to jmenuje) stejne billboardy nezakazala (a ze uz jich par > zakazala), takze se neda nic delat. Nejde o zakazani. Ta kampan je ucinna i diky svemu lehce negativnimu pusobeni (i kdyz duchodci v Praze se radovali, ze se vrati gerojove z rassiji). Dovedu si predstavit tunu serveru, kam se reklamni kampan Centra hodi. A taky tunu serveru, kam by prijit nemela. Primo zadavatel reklamy si mel jeji kontroverznost uvedomit. > BTW: co myslite, kdyby ten billboard nekdo zakazal, platilo by to i pro > banner na netu? Doufam, ze ne. Jsem pro absolutni svobodu slova na Internetu. Zakaz nic nevyresi. Jestli je ta reklama neeticka a necitliva, je to ostuda te reklamni agentury a rozumny clovek si u ni kampan vytvorit nenecha. Miroslav Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST