Dne 25. 5. 2000 Anonym napsal:
> http://www.zive.cz/r-art.asp/id=13457
>
> Neco malo informaci z usa.
Zajimava je hlavne veta
"Tlak inzerentů v USA vyvolal, že se už prodávají prakticky jenom kliknutí
(dělá to tak největší reklamní síť Doubleclick) a ne shlédnutí; agentura
samozřejmě posuzuje kvalitu a 'klikatelnost' banneru a podle toho se
diskutuje cena."
To je to co jsem rikal. Museji se poradne rozmyslet kolik si reknou za
konkretni kampan a banner.
Jinak ty zavery by asi mely byt povinnou cetbou kazdeho inzerenta, zvlaste
tech, kteri si mysli, ze uspesnost okolo 0.8 -1% je neuspech.
S pozdravem Tomas Krause
--
---------------------------------------------------------------------
--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST