Re: zobrazeni, klik

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 25. 05. 2000, 16:02 CEST


Dne 25. 5. 2000 Anonym napsal:

> http://www.zive.cz/r-art.asp/id=13457
> 
> Neco malo informaci z usa.

Zajimava je hlavne veta 

"Tlak inzerentů v USA vyvolal, že se už prodávají prakticky jenom kliknutí
(dělá to tak největší reklamní síť Doubleclick) a ne shlédnutí; agentura
samozřejmě posuzuje kvalitu a 'klikatelnost' banneru a podle toho se
diskutuje cena." 

To je to co jsem rikal. Museji se poradne rozmyslet kolik si reknou za 
konkretni kampan a banner.

Jinak ty zavery by asi mely byt povinnou cetbou kazdeho inzerenta, zvlaste 
tech, kteri si mysli, ze uspesnost okolo 0.8 -1% je neuspech.

                                  S pozdravem Tomas Krause
-- 
---------------------------------------------------------------------
--[    tomas@krause.cz  -  ICQ:7828725  -  http://www.4web.cz/    ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST