Zdravim, > Proste je Seznam u lidi zapsan jako start do Internetu a je jedno, jestli > diky tomu, ze byl prvni, ze je nejvetsi nebo ze jsou lidi blbi. Je to tak > a IMHO s tim nenadela nic ani milionova kampan 'tech druhych dvou'. V ono je na zvazeni, kde zacnou vyhledavat "novi" uzivatele internetu, tedy ti, kteri se treba pripojili nekdy v posledni dobe a nejsou na siti napriklad vice jak rok. Tam muze byt pomyslny zebricek vyhledavach enginu, ze ktereho podvedome vybiraji, odlisny nebo minimalne lepe ovlivnitelny nejakou kampani. > napojich je spicka Coca-cola a Pepsi, to ostatni uz budou navzdy jen > limonady. A takovych prikladu by se naslo vic. At se to lidem libi nebo > ne, je to tak, uspech zarucuje prave to 'stado'. IMHO je situace trosku jina - Internet (v CR) dosud nezasahl celou populaci, narozdil od zminenych znacek, takze "stado dosud neni cele a nove ovecky jsou tvarne" (omlouvam se za cynismus). Vim, ze penetrace pripojeni k Internetu nebude v dohledne dobe zdaleka tak vysoka jako povedomi o zminenych limonadovych znackach, ale trh teprve roste, takze je s kym svadet bitvy, ktere mohou mit vliv na pozdejsi rozlozeni sil. Pak - a to s vami souhlasim - to pujde uz velmi tezko. Mimochodem - otazka do plena - jakou odhadujete penetraci Internetu v CR v prubehu nejblizsich trech let? Petr Barton client service director [][] LUNDEGAARD [][] interactive marketing & e-business solutions tel. 02/20303513 fax 02/20303304 www.lundegaard.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST