RE: Seznam bez banneru - kampane tech druhych

From: Petr Bartọ (barton@lundegaard.cz)
Date: 18. 05. 2000, 17:34 CEST


Zdravim,
> Proste je Seznam u lidi zapsan jako start do Internetu a je jedno, jestli
> diky tomu, ze byl prvni, ze je nejvetsi nebo ze jsou lidi blbi. Je to tak
> a IMHO s tim nenadela nic ani milionova kampan 'tech druhych dvou'. V

ono je na zvazeni, kde zacnou vyhledavat "novi" uzivatele internetu, tedy
ti, kteri se treba pripojili nekdy v posledni dobe a nejsou na siti
napriklad vice jak rok. Tam muze byt pomyslny zebricek vyhledavach enginu,
ze ktereho podvedome vybiraji, odlisny nebo minimalne lepe ovlivnitelny
nejakou kampani.

> napojich je spicka Coca-cola a Pepsi, to ostatni uz budou navzdy jen
> limonady. A takovych prikladu by se naslo vic. At se to lidem libi nebo
> ne, je to tak, uspech zarucuje prave to 'stado'.

IMHO je situace trosku jina - Internet (v CR) dosud nezasahl celou populaci,
narozdil od zminenych znacek, takze "stado dosud neni cele a nove ovecky
jsou tvarne" (omlouvam se za cynismus). Vim, ze penetrace pripojeni k
Internetu nebude v dohledne dobe zdaleka tak vysoka jako povedomi o
zminenych limonadovych znackach, ale trh teprve roste, takze je s kym svadet
bitvy, ktere mohou mit vliv na pozdejsi rozlozeni sil. Pak - a to s vami
souhlasim - to pujde uz velmi tezko.
Mimochodem - otazka do plena - jakou odhadujete penetraci Internetu v CR v
prubehu nejblizsich trech let?

Petr Barton
client service director

[][] LUNDEGAARD
[][] interactive marketing & e-business solutions

tel. 02/20303513 fax 02/20303304
www.lundegaard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST