Re: placeni za kliknuti

From: vp (vpetr@bigfoot.com)
Date: 17. 05. 2000, 18:31 CEST


> ---> Mam skoro stejny nazor. Neco jineho je reklama na novy fotak
> (ostatne), neco jineho imageova kampan na podporu znacky. Ovsem i tak mi
> pripadaji ty prumery kolem 1 % zalostne nizke. Nevpominam si, kdy me
> nejaky banner v posledni dobe donutil odkliknout. A nemyslim si, ze by
> nutne vsechny uspesne bannery musely mit usmev lepe devy, dvojsmyslny
> slogan nebo treba tvar varovaciho okna z Windows. Podle me je vetsina

Jenze reklama se dela (uz i na Inetu) na cilovou skupinu ovci, sdelna
reklama oslovujici profesionaly je cim dal mene videt (souvisi to s tim, ze
na internetu je cim dal vice laiku).

> kampani, ktere internetem probehnou jen vyhazovanim penez za fuserskou
> praci nejakych 'profesionalu'.

tak tak, zadavatele reklamy nejsou ani BFU, ale spise bossove nemajici
potuchu o tom, jak "to funguje", ale majici kupu penez.

> =M=
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST