> ---> Mam skoro stejny nazor. Neco jineho je reklama na novy fotak > (ostatne), neco jineho imageova kampan na podporu znacky. Ovsem i tak mi > pripadaji ty prumery kolem 1 % zalostne nizke. Nevpominam si, kdy me > nejaky banner v posledni dobe donutil odkliknout. A nemyslim si, ze by > nutne vsechny uspesne bannery musely mit usmev lepe devy, dvojsmyslny > slogan nebo treba tvar varovaciho okna z Windows. Podle me je vetsina Jenze reklama se dela (uz i na Inetu) na cilovou skupinu ovci, sdelna reklama oslovujici profesionaly je cim dal mene videt (souvisi to s tim, ze na internetu je cim dal vice laiku). > kampani, ktere internetem probehnou jen vyhazovanim penez za fuserskou > praci nejakych 'profesionalu'. tak tak, zadavatele reklamy nejsou ani BFU, ale spise bossove nemajici potuchu o tom, jak "to funguje", ale majici kupu penez. > =M= > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST