Omlouvam se, ze k tomuto tematu promlouvam s takovym zpozdenim, presto si myslim, ze by muj prispevek mohl byt minimalne pro Miru uzitecny... Na siti probihaji ruzne pruzkumy chovani jijich uzivatelu a jeden z tech pruzkumu dokonce i na tuhle otazku umi odpovedet, protoze napriklad zjistuje, jake servery krom toho aktualniho uzivatel navstevuje. Jednoduse se pak da zjistit, zda dnes zverejneny odkaz v aktualitkach na serveru Interval zvysil navstevnost na serveru Mobil (a naopak). Vyhodou tohoto pruzkumu je, ze ma informace opravdu z mnoha zajimavych serveru, ale podobnou statistiku si myslim velmi dobre muze udelat kazdy server sam: Staci zjistovat hlavicku referer a stranku, na kterou bylo pristoupeno. Pookud se takovy referer opakuje a pristupova stranka neni zrovna titulka, pravdepodobne na Vas nekde udelali odkaz... Obracene to jde take, i kdyz je to slozitejsi. Odkaz smerujete jako v pripade odkliknuti banneru na program, ktery Vam hlida kdo kdy a kam... Vite pak treba, ze neni nutne zadavat reklamni kampan na urcite servery, protoze lide, kteri k Vam chodi, je ctou take, a bude tedy rozumejsi zadat kampan nekde, odkud se k Vam nikdo moc nehrne. Kazdopadne si myslim, ze lide jednaji podobne jako pan Rydl: kdyz uz jdou na zpravodajsky server za zpravami, tak si je nejdriv prectou a nebudou se rozptylovat, pak se treba porozhlednou i kolem (treba odklepnou banner nebo odejsou pres odkazy). Dulezite v tomto pripade je pouze odlisit obsah serveru od odkazu mimo -- pravy sloupec layoutu je k tomu dostatecne vhodny. =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST